is dit wel normaal?

Ik vloei nu al zoeen 5,5week.  eerst na de bevalling heel erg veel en daarna steeds minder tot bijna niks meer en sinds van de week heel erg
eergisteren toen ik van de bank op wilden staan voelde ik iets lopen aan de onderkant en toen ik voelde en me hand terug trok zat het onder het bloed ik snel naar de w.cen daar verloor ik  heel erg veel helderrood  bloed en daar lagen 2 legen zakjes[stolsels]bleek dat die stolsels vol met bloed waren geklapt in me baarmoeder vandaar dat ik leeg liep.[schrok me echt dood]
Gisterenavond had ik weer een stolsel met oud bloed[niet zo groot].hebben dit er meer want toen ik de dokter ervoor belde vroeg ze of ik borstvoeding gaf?Ik vertelde haar dat dit zo was en toen zei o dat hoort er bij.Maar ik vind het zo raar hoort er niemand nooit over.wel had ik een dag na de bevalling 2 mega grote stolsels die ik er met na weeen uit moest persen wat verschrikkelijk zeer deed omdat ik was gehecht en helemaal beurs was.[daar heeft in mijn omgeving ook nog nooit van gehoord]ben ik nu zoeen raar wijf of zijn er nog meer die dit hebben gehad? groetjes wendy en Isabella5,5

Hé hallo,

Ik heb een dag of 2 na de bevalling nog een stolsel verloren, maar die ging er zonder problemen uit. Verder heb ik ze niet meer gehad.
Waar raar dat je nu weer stolsels hebt verloren. Lijkt me niet helemaal zo te horen hoor! Anders kan je misschien de verloskundige bellen? Daar mag je zowieso na 6 weken (als je zelf een afspraak maakt) voor nacontrole komen.
Misschien weten zij het?!

Succes ermee!

Groetjes, Kar

Hoi Kar

Ik ben naar de huisarts geweest en daar heeft ze alles na gekeken en ook gelijk de 6 weken controle gedaan en alls zag er heel goed uit.me bloeddruk enz was ook helemaal goed.Ze zegt dat die stolsels kunnen komen omdat er nog een wondje in me baarmoeder zit en de ene heeft er wel last van en de ander helemaal niet en die heeft dan gewonen bloedverlies.Ik heb alleen nog niemand gevonden in mijn omgeving die dit heeft gehad.ook alleen maar gelijk na de bevalling.maar ja gelukkig ben ik nu ook weer van die controle af en ben ik geen kijkdoos meer,hihi.groetjes wendy

Terug
Bovenaan