Is dit wel normaal?

Hallo,,

Toen ik merkte dat ik zwanger was, wist ik meteen dat ik de eerste 3 maanden niet alleen maar fluitend zou doorlopen. In het begin had ik weinig last. Maar nu ineens krijg ik alles bij elkaar.
In het begin had ik last van lichte menstruatiekrampen veel plassen en soms hoofdpijn.
Nou heb ik me vanochtend ziek moeten melden.
Ik heb nu al 3 dagen dat ik vet misselijk ben. Mijn man die kookt vaak. Maar als ik nu alleen al aan eten denk wordt ik al beroerd. Krijgt mijn kindje zo niet te weinig binnen, want ik heb nu al 2 dagen amper avondeten gegeten. met moeite krijg ik wat naar binnen. Gistermiddag kwam ik thuis van mijn werk en toen ben ik ffies gaan liggen. Zo misselijk was ik. Ook voor het slapen gaan. Loop met een emmer door het huis.  En nu is het 's ochtend heb net een broodje gegeten en ben weer beroerd. Ook ben ik veel moe, heb wat last van maag en darm krampjes. Moet ik tevens niet verwarren met me spastische darmen. Maar wat ik zelf zo raar vind is dat ik ook wat verhoging erbij heb. 37,5.
Hebben meer mensen hier last van, of hoort dit erbij, of ben ik misschien toch een beetje grieperig. Ik weet het allemaal niet, omdat ik de afgelopen 2,5 jaar heel vaak ziek ben geweest vanwege me darmen.
Heeft iemand misschien een goede tip voor die misselijkheid, kan me natuurlijk niet iedere dag ziek melden.

Liefs,

conny

Hoi,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Het kan natuurlijk zijn dat je een beetje grieperig bent, maar ik denk dat je gewoon last hebt van de zwangerschapskwaaltjes. Het kan zijn dat je in het begin bijna niet misselijk geweest bent en nu ineens wel. Ook een kleine verhoging is heel normaal.
Wat betreft het eten. Als je bijvoorbeeld: 'Puur mama' van VSM gebruikt, dan weet je zeker dat je de nodige vitamines e.d toch binnen krijgt. Er zijn nog meer van dit soort tabletten, die kan je gewoon bij de drogist halen. Er schijnt ook iets te zijn tegen de misselijkheid, ik weet niet precies wat, maar hier zou je de huisarts even over kunnen bellen.
Succes ermee, en rust maar lekker uit.

Liefs Willeke

Hoi willeke,

Grappig dat je dat vertelde van die puur mama tabletten.
Want die gebruik ik ook. Dit stelt me een beetje gerust dat ik toch zo alles binnen krijg.
Ben blij om te horen dat dit van de zwangerschap kan komen.
Zal over een paar weekjes wel over gaan.

Liefs,

Conny6

Terug
Bovenaan