Is dit wel normaal

Hoi me is opgevallen dat ik de laaste tijd toch meer vleoibares binnen werk dan gewoon eten.
kan wel pakken melk en sap zo binnen werken en als t om eten gaat heb ik eventjes zin om wat te eten maar als de helft dr bv nog op zit heb ik dr moeite mee om t naar binnen te werke.is echt apart.
Het kan ook zijn door de zenuwen.want ik weet niet of iedereen mn verhaaltje gelezen heeft over onzeker.t gaat nu wel een beetje maar volgende week hebben we een afspraak en we hopen diep in ons hart dat t verder wel mee zal vallen,maar die zekerheid hebbe we ni,dass wel jammer dus gewoon ff weer afwachten,word dr gewoon zenuwachtig van,wie weet ligt t t dr daar wel aan dat mn eetlust ni zo hoog is maar voor de kleine moet ik wel goed eten.een pak meld heeft ni zo'n werking als bv een bord vol macaroni zeg maar.

hey lief wondertje.

maak je totaal niet ongerust,
je kleintje pakt wat hij nodig heeft en anders gaat hij over op jouw reserves.
eet vooral wat je wilt eten, ga niet iets met tegenzin naar binnen werken.
probeer natuurlijk wel op je voeding te letten, neem eens bv zo'n goeiemorgen drank ofzo. daar zitten vitamines in, fruit en tis vloeibaar :)

nog een tip: schep van je avond eten maar heel kleine beetjes op.
dus 2 stukjes aardappel, 1 opscheplepel groente en je vlees houd je even helemaal appart.
zo krijg je niet het idee van: pppfff ik moet nog zo veel eten. maar dan krijg je: hey, is het nu al op? ik lust nog wel een beetje.

liefs, do

Dat was inderdaad een goeie tip van Do, ik merk dat ik af en toe geen zin in vast voedsel heb. Bij mij werkte stukjes fruit dan wel goed. Dan krijge je toch vezels en voedingsstoffen binnen, maar je hebt niet het idee van: BAh een boterham), youghurt met muesli, en idd drinkontbijt.

Succes

Dat was inderdaad een goeie tip van Do, ik merk dat ik af en toe geen zin in vast voedsel heb. Bij mij werkte stukjes fruit dan wel goed. Dan krijge je toch vezels en voedingsstoffen binnen, maar je hebt niet het idee van: BAh een boterham), youghurt met muesli, en idd drinkontbijt.

Succes

Ik heb gemerkt dat als je eigenlijk helemaal nergens trek in hebt en zelfs een beetje misselijk bent, je toch nog het een en ander naar binnen krijgt. Als je eenmaal begint te eten, gaat het wel weer. Heel vreemd! Ik word trouwens wel eens 's nachts wakker als ik over eten droom. Word daar heel misselijk van! Herkenbaar voor iemand?
@Lief Wondertje, ik denk dat als je ergens echt geen trek in hebt, je het ook niet verder moet eten. Jij en je wondertje zullen echt niet zo snel tekort krijgen.
Sterkte

Ik heb gemerkt dat als je eigenlijk helemaal nergens trek in hebt en zelfs een beetje misselijk bent, je toch nog het een en ander naar binnen krijgt. Als je eenmaal begint te eten, gaat het wel weer. Heel vreemd! Ik word trouwens wel eens 's nachts wakker als ik over eten droom. Word daar heel misselijk van! Herkenbaar voor iemand?
@Lief Wondertje, ik denk dat als je ergens echt geen trek in hebt, je het ook niet verder moet eten. Jij en je wondertje zullen echt niet zo snel tekort krijgen.
Sterkte

Terug
Bovenaan