is een streep ook een streep als je hem echt moet zoeken?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben Marieke en ik ben misschien wel zwanger van de 3e. Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ik precies ongesteld moet worden (denk over een dag of 3), maar voel me al bijna 2 weken zo misselijk en ik  kan de koelkast en een heleboel andere dingen niet ruiken. Dus toch maar een testje (3 eigenlijk). En op 2 ervan is een heel, heel vaag streepje te zien. Je moet de test dan wel precies goed in het licht houden. Zou het nu wel......of toch niet.....  Balen dat je niks anders kunt doen dan wachten.  Iemand ervaring????

Groetjes,
Marieke  

Hallo Marieke, dit is lastig he! Als die hele lichte streep er vantevoren nog niet zat lijkt me het wel hoor. Dan is een streep een streep, maar als je vantevoren de test bekijkt en in het licht houd en je ziet hetzelfde dan lijkt het me niet. Je zou dan over 3 dagen nog een keer moeten proberen, misschien dat je dan nog wel zwanger bent maar dat het te vroeg is geweest om te testen. Ik hoop het voor je hoor!

Liefs Yvonne

He Marieke,

Gebruik anders de digitale test van Clearblue, dan zit je niet meer in die onzekerheid, want er staat dan gewoon "zwanger" of "niet zwanger".

Succes!

Groetjes Willeke

Hoi,

JA HEEL HERKENBAAR, heb dat ook gehad, mijn man zag het zelfs niet.
En nu inmiddels 32 weken zwanger.

Gr Cares

Hallo daar!

Komt me heeeel bekend voor!! Ik zou maandag of dinsdag mijn NOD hebben, maar had zo'n voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn, en dat in de eerste ronde! Dus zondagochtend een test gedaan en in eerste instanties niets te zien, maar toen ik hem tegen het licht aan hield, zag ik een heel vaag streepje. Die dag nog 2 testen gedaan en steeds hele vage streepjes... Tja, was er niet helemaal gerust op. Dus mijn geduld kunnen bewaren tot afgelopen dinsdag en toen een test van de DA gekocht...en ja hoor..een duidelijke roze streep!!! Die eerste drie testen waren trouwens van sensitest.

Dus meid...ik denk wel dat je zwanger bent!!!

Liefs Loesje

Ooow, ik kan niet wachten. Ben zo nieuwsgierig!!!!!!!! Stiekem denk ik dat het echt wel heel goed zou kunnen dat ik zwanger ben, maak me dus ook al een beetje blij. Dan gaat het dadelijk wel tegenvallen als er helemaal niks aan de hand blijkt te zijn.....Ik weet echjt niet of ik nog een dag of 2 kan wachten met testen. Ach we zien wel....

Groetjes,
Marieke

Hoi
Mijn vriend zegt altijd: je bent pas zwanger als je 2 dikke strepen zit waar ik met mijn auto tussen pas..
Dat wil niet zeggen dat je nu nietzwanger bent, maar voordat je al je geld gaat uit geven aan kopen van testen zal ik gewoon ff wachten!
Waarschijnlijk zit er nog te weinig in je urine om je duidelijkheid te geven.
En die van clearblue werkt volgens mij het zelfde. De test van clearblue ziet er het zelfde uit als de andere alleen moet je hem in een digitaal ding stoppen en dan geeft hij aan of je zwanger bent. Maar hij leest de streepjes en als je net als jij een licht streepje heb zal hij aangeven dat je niet zwanger bent dus daar schiet je ook niets mee op.

Dus hoe lastig het ook is nog ff geduld en doe dan over een paar dagen pas weer een test!
Succes!!

Terug
Bovenaan