Is een wobbel leuk?

<p>Vraagje.. tijdens onze zoektocht naar een cadeautje voor ons zoontje voor zijn eerste verjaardag kwamen we ook de wobbel tegen. Een kromme plank met vilt, heel veel goede reviews en we neigen ernaar dit te kopen voor hem (ook omdat hij er langere tijd mee kan spelen). Maar is zoiets leuk? Vinden jullie kind(eren) dit leuk?</p><p>Mijn zoontje is een ontzettende klimmer: klautert werkelijk overal op en ziet alles in huis als een klimrek (de stoel, de laatjes van de keuken, de bank, tv meubel, dozen, zelfs als hij op het aankleedkussen staat wil hij de plank die erboven hangt beklimmen). Dus iets dat hem (mogelijk) motorisch een beetje uitdaagt lijkt ons wel leuk. Loopfietsje heeft hij al gekregen (van mij van vroeger).</p><p>Thanks alvast!</p>
 
Ja! Wij hebben een ander merk. Maar hier wordt hij voor verschillende dingen gebruikt door,dochter van 2. Toen ze 1 was haddr, ee hem,nog,niet. 
 
Hier een heel groot succes! Wij hebben hem voor de 2e verjaardag gekocht van onze zoontje en het is echt een topcadeau. Hier klautert hij ook graag overal op, dus dit is ideaal. Hij zet hem tegen de bank of op de grond. Loopt en glijdt er zelf vanaf of met zijn autootjes. Het is het geld zeker waard!
 
Ik lees even mee. We twijfelen tussen een wobble en een wheelybug voor zijn eerste verjaardag. Maar bij beide de twijfel of 1 er niet nog te jong voor is.
 
Wheelybug is zeeeeer zeker een aanrader, daar kunnen ze écht al veel plezier aan beleven rond de 13 maanden!! (De kleine variant dan, de grotere is echt wel vanaf 2 jaar en ouder) 
Persoonlijk vind ik de Wheelybug veel leuker dan een wobbel. Ik vind de wobbel enorm duur voor een plank hout. Op het kinderdagverblijf waar ik werk hadden we er één,  maar we hebben m weg gedaan omdat er teveel ongelukken mee gebeurden. Zo vaak vingers of teentjes ertussen of iemand die er vanaf viel of de plank op zn hoofd kreeg...
De wheelybug kan ik zeer zeker wel aanraden, daar hebben ze enorm veel plezier van. Fantastisch ding!!
 
[quote quote=10342002]Wheelybug is zeeeeer zeker een aanrader, daar kunnen ze écht al veel plezier aan beleven rond de 13 maanden!! (De kleine variant dan, de grotere is echt wel vanaf 2 jaar en ouder) Persoonlijk vind ik de Wheelybug veel leuker dan een wobbel. Ik vind de wobbel enorm duur voor een plank hout. Op het kinderdagverblijf waar ik werk hadden we er één, maar we hebben m weg gedaan omdat er teveel ongelukken mee gebeurden. Zo vaak vingers of teentjes ertussen of iemand die er vanaf viel of de plank op zn hoofd kreeg… De wheelybug kan ik zeer zeker wel aanraden, daar hebben ze enorm veel plezier van. Fantastisch ding!![/quote]
CvB even een vraagje aan jou, beetje off topic, maar omdat je op een kdv werkt en de wheely bug aanraadt, ben je ook bekend met de Big Bobby Car toevallig en zo ja zou je dan toch eerder de Wheely bug aanraden?  
En weer terug naar het topic, ik begijp het enthousiasme van mensen over de Wobbel ook niet helemaal. Ze zijn best prijzig en ik denk dat kinderen idd met gewoon een plank in de tuin net zoveel plezier hebben. 
 
Big Bobby car is ook heel leuk!! Daar hebben ze ook veel plezier van in de leeftijd 1-3 jaar. Het is wat mij betreft de allerbeste loopauto voor kinderen. Super stevig. En rijdt fijn.
De bobbi car is voor buiten, de Wheelybug voor binnen ;) Allebei super leuk!! T is maar net wat je leuker vindt..
 
[quote quote=10342044] CvB even een vraagje aan jou, beetje off topic, maar omdat je op een kdv werkt en de wheely bug aanraadt, ben je ook bekend met de Big Bobby Car toevallig en zo ja zou je dan toch eerder de Wheely bug aanraden? En weer terug naar het topic, ik begijp het enthousiasme van mensen over de Wobbel ook niet helemaal. Ze zijn best prijzig en ik denk dat kinderen idd met gewoon een plank in de tuin net zoveel plezier hebben.[/quote]
Ja ik snap je punt, vandaar ook mijn vraag.. de lol van een plank in de tuin snap ik overigens ook niet helemaal ;). Maar dat terzijde. Niet iedereen heeft een tuin (wij niet bijvoorbeeld). En de wobbel is specifiek (ook) voor binnen, wat met een houten vloer wel voordelen heeft ivm krassen enzo. En dan alle positieve verhalen over hoe kinderen zich er op een inventieve manier mee vermaken.. vandaar dat we erover nadenken. Maar ik snap je punt, ik kan me ook niet perse voorstellen. Maar dat heb ik eerlijk gezegd wel met veel kinderspeelgoed!
 
Terug
Bovenaan