is er al iemand wakker? ik moet even praten!!!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!
Ik hoop zo dat er al iemand wakker is en me even wil aanhoren op dit vroege tijdstip en dat nog wel op zondagmorgen...
Ik werd om half zes wakker omdat ik heel nodig moest plassen, kwam op de wc en nog steeds niet ongesteld (Ben nu een  dag over tijd) Heb al weken last van pijnlijke borsten maar had ook steeds typische ongi kwaaltjes ( zeurderige pijn in mijn rug). Sinds twee dagen ook steekjes heel laag onder in de buik.

Om een lang verhaal kort te maken: heb er een testje tegen aan gegooid.
Ik zag na drie minuten een heel vaag (tweede) streepje. Dus zwanger? Manlief wakker gemaakt en alleen maar gevraagd wat zie jij?. Hij wist dus niet wat hij zou moeten zien en zei ook: een blauw en een heel vaag streepje.

Ik durf het niet te hopen maar weet ook dat ik vandaag niet meer kan testen. Niets meer in huis en natuurlijk alle winkels gesloten.

Ik word echt gek hier! kan nu ook niet meer verder slapen...
Ben ik nou zwanger of niet?
help!

groetjes, Lieke

Goedemorgen,

Ze zeggen wel een streep is een streep dus dan ben je waarschijnlijk zwanger gefeliciteerd. En als je het niet helemaal vertrouwd dan zou je toch moeten wachten tot morgen en een nog een test gaan kopen en er nog maar 1 tegen aan gooien haha. Ik ben ook altijd vroeg wakker een zwangerschaps kwaal denk ik haha.

Gr Fruit Girl 26 wk en 2 dagen zwanger

Hoi Lieke

Ja men zegt een streep is een streep. Vervelend is het he dat er dan geen winkels open zijn op een zondag. Al denk ik wel al zou je vandaag nog een keer testen dat je dan nog een vaag streepje zult zien. Probeer het morgen of overmorgen nog eens je hebt waarschijnlijk nog te weinig hcg hormoon. Kun je echt niet wachten dan kun je altijd nog naar de apotheek bij de huisartsenpost die zijn weekend wel open. Bij ons in Zwolle is deze wel open ik weet niet of je in de buurt bij jou nog een huisartsenpost zit met een apotheek. Anders kun je daar nog een test kopen.

Alvast een voorzichtige felicitatie. Maar we horen het nog van je.

Groetjes Sharine

Hai!!
Sommigen zeggen een streepje is een streepje en worden daarna toch ongesteld.. Natuurlijk gun ik je het beste toe, maar misschien kun je beter eerst nog een test doen.. Over een paar dagen, of een dag. Dan weet je dat als je zwanger mag zijn, de hcg gehalte hoger is en er een duidelijkere streep moet zijn!
Succes!

Hoi lieke,
ik zal je wat zeggen.
je bent echt gewoon zwanger hoor.
als je niet zwanger zou zijn dan zou er ook echt geen streepje staan zelfs geen licht.
ben maar gewoon blij want je bent zwanger.
ik spreek uit ervaring dus ik lul niet uit mijn nek.
proficiat meid.
geniet ervan.
gr lisette

Hoi,

Ik wil je hoop niet afbreken.
Toen ik zwanger was van mijn eerste kwam ik met twijfels bij de HA en die zei ook een streep is een streep. Hoe licht hij ook is.
Máár, eind april had ik ook een licht streepje. En de dag erna werd ik ongi.
Een week later nog steeds een licht streepje op de test. En een week daarna (afgelopen week dus) was hij negatief.
Dat noemen ze een vroege miskraam.

Ik wil je voorzichtig feliciteren, maar zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Dan moet hij zeker duidelijker zijn

Liefs, Larissa

Terug
Bovenaan