is er al iemand wakker? ik moet even praten!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!
Ik hoop zo dat er al iemand wakker is en me even wil aanhoren op dit vroege tijdstip en dat nog wel op zondagmorgen...
Ik werd om half zes wakker omdat ik heel nodig moest plassen, kwam op de wc en nog steeds niet ongesteld (Ben nu een  dag over tijd) Heb al weken last van pijnlijke borsten maar had ook steeds typische ongi kwaaltjes ( zeurderige pijn in mijn rug). Sinds twee dagen ook steekjes heel laag onder in de buik.

Om een lang verhaal kort te maken: heb er een testje tegen aan gegooid.
Ik zag na drie minuten een heel vaag (tweede) streepje. Dus zwanger? Manlief wakker gemaakt en alleen maar gevraagd wat zie jij?. Hij wist dus niet wat hij zou moeten zien en zei ook: een blauw en een heel vaag streepje.

Ik durf het niet te hopen maar weet ook dat ik vandaag niet meer kan testen. Niets meer in huis en natuurlijk alle winkels gesloten.

Ik word echt gek hier! kan nu ook niet meer verder slapen...
Ben ik nou zwanger of niet?
help!

groetjes, Lieke

Hoi Lieke,

Er zijn al mensen wakker op dit vroeg tijdstip.
Als je een streepje ziet op de zwangerscahpstest dan ben je in verwachting, hoe vaag het streepje ook is. Een streepje is een streepje.
Die vaagje klachten die je beschrijft heb ik in het begin ook gehad, je lichaam is kleihard aan het werk (baarmoeder begint al iets te groeien enz. enz.).
Als je het echt niet meer uithoud vanmiddag zou je nog naar de apotheek bij een huisartsenpost kunnen rijden, die hebben meestal ook wel zwangerschapstesten op voorraad.
Veel succes vandaag en niet te zenuwachtig worden, maar genieten van het moment.

Liefs Saskia

Hoi Lieke,

Ook ik heb alleen maar positief nieuws voor je.
Ik had mijn eerste zwangerschapstest ook een tweede vage streep. Hij was zo vaag dat je echt heel erg goed moest kijken. Ik werd ook erg onzeker en wilde het niet geloven dat ik daadwerkelijk zwanger zou zijn. Ik had een test van Matcare.
Ik wil je er wel bij zeggen dat nu achteraf blijkt dat ik toen nog niet officieel overtijd was. Uit de termijnecho bleek dat ik 4 dagen minder ver heen was.
MAAR ik wil je toch feliciteren. Een streep is een streep.
Toch zou ik er voor kiezen om te wachten met een tweede test. Je hebt vanmorgen naar alle waarschijnlijkheid met ochtendurine getest en daar zit net wat meer HCG in dan urine van overdag.

Groetjes Pam (18.4 weken)

Ik hoef maar een ding te zeggen

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

Ik weet zelf sinds woensdagochtend dat ik zwanger ben. Ik had al 1,5 week last van mijn borsten (wat ik nog nooit had gehad), ik had een zeurderend ongesteldheidsgevoel en ook last van mijn onderrug. Woensdagochtend een test gedaan en toen kwam er een heel klein streepje. Ik kon het ook niet geloven. Donderdagmiddag heb ik nog een keer getest en toen was er echt een dikke streep. Ik ben dus hartstikke zwanger en jij ook!!!

Ik heb op dit moment ontzettend last van mijn borsten en ben heel emotioneel, maar het ongesteldheidsgevoel is weg.

GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!!

een streep is een streep dus zonder hormonen ook geen streep dus gefeliciteerd en genietse, maandag effe digitale test tegen aan gooien als je nog twijfelt :)

Gefeliciteerd!! Een tweede streepje: Je bent zwanger!
Maak er een mooie dag van samen met je man...!

Groetjes, Line

Terug
Bovenaan