is er bij jou ook geen roze wolk te bekennen?

Na mijn eerste zwangerschap en bevalling in 2007 zat ik zo niet op een roze wolk. Ik ben er echt vanaf gevallen zonder iemand ook maar iets te laten merken! Later is alles eruit gekomen en merkte ik dat ik over mijn vervelende bevalling en nasleep wilde praten. Daarna heb ik een hyves opgericht voor mama's die met hetzelfde gevoel zaten zodat ik kon proberen hen te helpen!
Hier het adres, voor als je behoefte hebt om erover te praten!:

http://geenrozewolk.hyves.nl/

Liefs Marianne

Hey Janne..

Zit je deze keer wel op een roze wolk? Is het deze keer allemaal goed? Ik hoop dat je het deze keer wel op een roze wolk kan beleven. Onze kindjes zijn maar even zo klein en het is zo jammer als de eerste periode niet lekker verloopt. Ik kan daar ook over meepraten hoor....maar ik moet zeggen dat het me deze keer 100% mee valt en dat ik nog steeds heel hoog op de roze wolk zweef (jaja af en toe komt er hier ook wel een zwart wolkje in de buurt). Het is voor mij heel anders dan de eerste keer en sta er versteld van, dat je je ook zo anders kan voelen. Ik heb het niet zo moeilijk gehad als jij de eerste keer, maar het liep niet zoals het moest (ivm een te laat ondekte koemelkallergie).
Goed van je die hyves, ben hem ook al ergens anders een keertje tegen gekomen. Is toch wel fijn als je er met lotgenoten over kan praten, lijkt me.
Ik hoop dat iedereen lekker kan genieten van haar kindje(s)!

Liefs.

Hey!

Ja ik zit gelukkig deze keer wel op een roze wolk, en ja idd er zweven wel eens van die donkere wolkjes voorbij, maar al met al gaat het eigenlijk nu heel erg goed! Ik kan genieten van de kids, en idd ze zijn maar even klein he! Het gaat zo snel. Het is gewoon heel erg meegevallen allemaal, zowel de bevalling als de tijd nu. Het verschil zit misschien ook wel in het feit dat ik nu al mama was, en dat je dat niet nog een keer moet worden. Het is niet allemaal nieuw meer! En ook ik sta er versteld van hoe anders je je kan voelen. En dat is erg fijn. Ik ben nog steeds actief op die hyves om andere mama's te helpen. En ik heb gewoon een goed gevoel als ik iets voor mama's in dezelfde situatie iets mee kan geven. En dat k er voor hen kan zijn omdat je vaak zo een rare reactie krijgt van mensen als je niet op die wolk zit. JE MOET TOCH GELUKKIG ZIJN!?!??!?! Vandaar dat ik af en toe die oproep neerzet zodat als mensen zich aangesproken voelen ze zich aan kunnen melden.

Vervelend dat de koemelkallergie zo laat opgemerkt werd. Hoe gaat dat nu? En je tweede kindje? Ook koemelkallergie?

Liefs!

Terug
Bovenaan