is er iemand alweer begonnen met roken

nou ik dus wel moet heel eerlijk bekenen dat toen ik hoorde   dat ik ingeleid zou worden binnen een uur dat ik toen al een sigaretje gerookt heb

toen heb ik2 maanden niet gerookt en daarna de smoes alleen op fesje nou ik rook gewoon weer als vaouds
het rare is alleen heb al een paar keer geprobeerd te stoppen maar nu lukt het de eerste 24 uur niet eens meer en als ik zwanger was ging het wel

dus ik ben weer een roker

alleen er mag bij ons abolsut niet binnen gerookt worden dus
in de avond rook ik een stuk minder

ben teveel met het forum bezig kan ik niet effe na buiten gaan hihihihi

groetjes mariella

Hoi,

Ik rook ook nog steeds. Wij roken beide, maar niet binnen. Ik rook veel minder dan voor mijn zwangerschap omdat het niet meer binnen mag. Ik heb wel gelezen dat er meerdere dames gewoon roken.

Gr linda

Ik   ben een tijdje gestopt geweest na de bevalling dankzij mijn schoonmoeder (ze stonk!!!) en ben daarna ook weer begonnen dankzij haar (k**wijf!!!) maar een stuk minder. In ieder geval wordt er binnen niet gerookt..
Groetjes Carla

Ik als man rook ook nog steeds
ja sorry ga me er toch even mee bemoeien LoL.

Alleen ik moet elke keer naar buiten toe, wat ik totaal niet erg vind mdat ik dan vele malen minder rook.

Mijn vriendin rookte overigens niet.

ja ja hier ook weer een roker ik ben 18 augustus de dag dat ik de zwangerschapstest deed gelijk gestopt tot 10 weken na de bevalling dus echt lang gestopt maar door stress enzzz ben ik weer gaan roken.ook hier roken we allebei maar abslouut  niet binnen.ik rook niet veel meer gewoon af en toe.

liefs tara

Ik rook ook nog steeds. Tijdens de zwangerschap( toen ik er achterkwam bij 22 weken en 3 dagen)  ben ik terug gegaan van een pakje per dag naar 10 sigaretten per dag. Voor iemand die al 33 jaar rookt was dat een hele overwinning. Er werd mij ook te zeerste afgeraden om helemaal te stoppen, de stress die je daarvan krijgt is vele malen erger voor je kindje als het roken zelf. De vk en de arst in het ziekenhuis zeiden mij dan ook om niet helemaal te stoppen.
Nu rook ik ook niet waar Rowan bij is. Ik rook nog steeds minder als voor de zwangerschap.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan