Is er iemand die voor mij een sinterklaas gedicht wil maken?

Het onderwerp van de topic zegt het al.

Ik heb voor mijn collega's op het werk iets leuks geregeld voor sinterklaas. Ik wil dit graag vergezellen van een leuk gedicht.

Maar helaas kan ik zelf niet dichten en alles wat   je via internet kan maken is niet echt leuk.

Is er iemand die goed kan dichten en voor mij 1 gedicht wil maken? Je kan me ook mailen op zeventien@hotmail.com

Groetjes van Annemieke

Hoi Annemieke,

Sint en Piet zaten te denken
Wat ze Annemieke zouden schenken
Ouder-geluk is ze al mee tevree
Dus daar kunnen Sint en Piet ook niets meer mee
Maar één ding weet Sint is ze nu hard naar op zoek
Ze heeft het echt nodig, een rijmwoordenboek!

Ik ben niet zo'n dichtheld hoor, maar vorig jaar kregen mijn collega's en ik ook allemaal een kleinigheidje met een gedichtje erbij. Voor iedereen persoonlijk, waar iets over die persoon in stond (in het algemeen). Dat waren er alleen wel 30 stuks!
Als je wilt wil ik wel aan de rijmster van vorig jaar vragen of ze die gedichtjes opgeslagen, dan kan ik ze jou mailen. Wellicht kun je er een paar van gebruiken die toevallig ook slaan op een collega van jou. Of je verandert een paar woorden ....
Ik hoor het wel even.
Succes met dichten!

Haha, kun je er geen wedstrijd van maken!
Jij verteld een paar dingen over de persoon (desnoods verander je de naam) en dan gaan wij allemaal een gedicht maken en degene die jij het mooist vind (en misschien dus wel kan gaan gebruiken) die heeft gewonnen!

Wat een fijn forum is dit toch. Via twee wegen heb ik hulp gekregen! Hulp waar ik veel mee kan. Ik ga volgende week de puntjes op de i zetten en dan plaats ik het eind resultaat hier.

Nelleke en Margo! Dank je wel

Terug
Bovenaan