Is er iemand... hellpppp

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Is er iemand die dit ook heeft gehad?

Ik heb mijn nod op 10-jan maar nu is zondag 8 jan mijn temp omlaag gegaan nu nog niet ongesteld , zwangerschaptest is negatief, maar wel gevoelige borsten en veel witte afscheiding en met vlagen een weeige(misselijk) gevoel.
Wie herkend dit !!!

helpppppppppppp.

nanda1977

Hoi Nanda,misschien heb je iets te vroeg getest,probeer het over een paar dagen nog een keer als je dat al niet van plan was.
Erg he al die dingen die je (denkt) te voelen.
Ik heb nog lang niet mijn NOD heb net voor het weekend mijn vruchtbare dagen gehad.Ik (denk) ook van alles te voelen,licht misselijk gevoel ,wel al sinds ei sprong licht kramperig gevoel en best veel witte afscheiding(sorry),gevoeligere tepels.maar ja dit had ik de vorige keer ook na mijn eisprong behalve dat krameprige gevoel dussss.....spannend ,ik wens je veel succes met wachten en hoop voor je dat je toch nog positief test!!!

Hoi hoi,

ik herken je verhaal helemaal, ik voel ook van alles in mn lijf wat ik normaal niet voelt.
maar ik moet erbij zeggen  sinds ik gestopt ben met de pil (3 maanden geleden)
voel ik me anders,kan niet uitleggen hoe precies maar ik  weet nu wel dat hormomen een hoop met je lijf  doen(denk dat dat het is).
ik heb zelf de 11e mn nod  dus ben benieuwd.
Maar ik denk dat jij  iets  tevroeg heb getest dus zou het gewoon  van de week weer doen.
Heel veel succes!!

groetjes Tine

hallo,

ik heb ook een tijdje getemt, en bij mij ging ongeveer 2 dagen voor mij nod de temp ook omlaag en dat werd ik ongesteld. ik wil je hoop niet wegnemen, maar dat is mijn ervaring met temperraturen! succes, ik hoop voor je dat het raak is!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan