Is er iemand op cyprus geweest?

Wie is wel eens op cyprus geweest? En wat zijn de ervaringen? Ik heb een paar leuke kleine appartementencomplexen gezien die me aanspreken. Ze liggen in de omgeving paphos/ pilos. Maar ik ken het hele eiland niet. Www.followthesun.com.cy is een goede kanshebber.

Zo! Jij hebt het vakantievirus goed te pakken   he !
Nou, ik zit zelf stiekum ook voor de zomer/najaar te kijken op internet hoor...terwijl we nog op wintersport gaan, hahaha!

Nee, sorry Cyprus ben ik nooit geweest, kan je niet adviseren.

Groetjes,
Ellen mv Julian

hoi hoi,

wij zijn op Cyprus geweest, en ik vond het super geweldig.....waar wij zaten was het niet echt kindvriendleijk wat we zaten echt in het uitgaansgebied, maar er zijn wel hele mooie plekkies waar je echt met kinderen heen kunt hoor.....maar dan moet ik eerst ff heel goed nadenken hoe het ook al weer heette....

wij zijn trouwens geweest toen het nog niet erg toeristisch was, zo`n 10 jaar geleden hahaha

maar je hebt er prachtige baaien...heerlijk ik wil zo weer terug....

ik zal nog eens kijken of ik wat informatie voor je kan terug vinden hahaha....hopelij vergeet ik het niet...

wij zaten trouwens in Aya Napa...(kweet niet meer of ik het zo goed schrijf.....)

liefs denise

Hoi,

Wij zijn op Cyprus geweest. In Paphos. Maar dan in een hotel. (onze huwelijksreis) In 1 woord geweldig! Zou er graag nog een keer naar terug gaan. Ik kan je wel aanraden om een auto te huren tijdens je verblijf. Zeker als je niet in Paphos zelf zit.

Paphos is 1 van de toeristische plaatsen. In Aya Nappa zitten vooral jongeren. In Paphos meer gezinnen. Er is genoeg te bezichtigen in de directe omgeving van Paphos. Ook genoeg lekkere restaurants. Prachtige oude haven, mooie oude (hoog-Paphos) binnenstad en  opgravingen. Maar ook een leuk zwembadencomplex en ander vertier. Maar ook verder weg is nog zat te bekijken en te doen.

Qua vliegen moet je even kijken of je direct op Paphos aanvliegt. Het is nl vaak zo dat ze eerst naar Larnaca vliegen, en daarna pas naar Paphos. Je moet dan even in het vliegtuig blijven zitten tot de mensen (en bagage)  voor Larnaca en Aya Nappa uitgeladen zijn. De terugvlucht is meestal wel rechtstreeks.

Groetjes, Cathy

Ik ben er nooit geweest maar van mijn turkse vriendin hoorde in dat er veel verschil is tussen het turkse en griekse gedeelte. Volgens haar is uiteraard het turkse gedeelte geweldig maar uit verhalen van andere mensen hoorde ik dat je juist in het griekse gedeelte moet zijn.
Maar anders kun je altijd kijken op www.vakantiereiswijzer.nl. Dan zie je zo wat anderen ervan denken!
Succes en plezier met uitzoeken!

Liefs di silva

Terug
Bovenaan