Is er iets tegen stemmingswisselingen?

A

Anoniem

Guest
Ik word helemaal gek van mezelf!!
Ik heb altijd last van stemmingswisselingen voor mijn menstuatie, De ene keer heftiger dan de andere keer. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik al gelukkig niet zo veel lichamelijke klachten meer.
Is er echt niks te krijgen tegen die stemmingswisselingen? Ik heb het bij de apotheek nagevraagd en die zei dat er niks tegen is. Zij vertelde me wel dat er een pil komt die daar tegen is, maar daar heb ik nu weinig aan, ik wil zwanger worden!!!

Ik ben nu 4 dagen overtijd, de testen zijn harstikke negatief, mn temp blijft 37,0 37,1
Ik ben echt niet te genieten, alles gaat verkeerd en ik zou alleen maar willen huilen (wat nu echt niet kan)
Ik word hier zo hopeloos van.
Ik denk dat ik maandag naar de ha ga.

Heeft iemand misschien wel iets wat help?

Liefs, Ris

Meid, vervelend hoor, dat je jezelf zo dwars zit... Ik heb nog nooit gehoord dat er daar pillen voor zijn, maar wellicht iets homeopathisch of zo??
Maar 4 dagen overtijd is nog niet zo lang, zolang de RD's wegblijven is alles nog mogelijk!

Ik heb nooit last van stemmingswisselingen rond menstruatie, dus toen ik dat kreeg vond ik het vreemd, maar ik dacht dat ik misschien te gestresst was vanwege NOD e.d. Ik bleef testen omdat ongi uitbleef, en telkens negatief, pffff, ik werd er steeds onrustiger van en had het gevoel dat ik me alles in het hoofd haalde. Ik sliep slecht, was moe, misselijk, buikpijn, huilbuien...

Maar na 10 dagen overtijd werd de test heeeeeeeel vaag positief en bleek het toch door zwangerschap te komen!

Dus als het nu veel heftiger is als normaal... dan hoop ik dat er een hele positieve reden voor is. Heel veel sterkte en succes. Wachten op ongi (of positieve test) is slopend!!

Groetjes, Karin

hoi ris

wat jij beschrijft lijkt heel erg op pms
pre menstruaal syndroom je kan eens bij de huisarts langsgaan
om te vragen wat wat er aan te doen meestal is het iets hormonaals
er is wel wat tegen te krijgen maar ik las dat je zwanger wil worden
dan weet ik niet of er wel wat tegen is ga eens bij je huisarts langs dat raad ik je aan
veel succes verder en ik hoop dat je gauw zwanger mag worden

groetjes radeloos 37

Ik heb na mijn 2de dochter een postnatale depressie gehad. Na enige tijd is deze overgeslagen in PMS. Ik moest mn pil doorslikken, en dat ging ook goed. Maar nu ben ik 6 maanden gestopt met de pil, vond dat vresselijk eng en de eerste 2 of 3 maanden wilde ik de pil weer gaan slikken, maar ja, kan krijg je geen kindjes he, hahaha.
Inmiddels ben ik een week overtijd, en word steeds nerveuser en bozer. Waarom word ik niet gewoon ongesteld en kunnen we weer verder klussen, dit schiet echt niet op, en ik kan alleen nog maar huilen.
Ik had mn ha gebeld vanmorgen maar die is met vakantie, tuurlijk, kan er ook nog wel bij.......
Ik had gehoopt dat er misschien iets tegen was, een of ander wondermiddeltje.

hoi ris,

Ik lees hier vaak op het forum verhalen van meiden die teunisbloemoliecapsules gebruiken. Die schijnen een positieve werking te hebben op je cyclus en misschien ook op dat soort klachten. Neem eens contact op met een homeopaat. Er word hierover vaak zo negatief over gedaan in medisch nederland, maar de mensheid heeft het al eeuwen overleefd zonder medicijnen, met alleen dit soort middelen tot hun beschikking, dus er zal vast ook wel iets waars in zitten. Bij babybrabbel zag ik ook een lijstje met homepatsche middelen, kijk daar eens tussen. En voor de rest: gewoon een lekkere zwijmelfilm opzetten, en die tranen laten gaan. Dat kan enorm opluchten.

Teunisbloemolie capsules!
Te krijgen bij kruidvat enzo.......
Goed de bijsluiter lezen, want sommige versies mag je alleen in de tweede helft van je cyclus slikken...........
Heeft bij mij redelijk geholpen!

Sterkte ermee!!

Ik ben heel blij dat jullie me die tip kunnen geven.
Ik ga het morgen meteen kopen. Van welk merk moet ik ze dan hebben. Ik kan naar de kruidvat of naar de tuinen die hebben ook heel veel.
Bedankt!!

Ik had ze van de kruidvat!
Prima! Gewoon van het eigen merk dus..........

Terug
Bovenaan