is er iets van te zeggen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ff vraagje;
Ik ben nu 37,2 weken, de laatste 2-3 weken heb ik  iedere dag  regelmatig harde buiken. Vannacht was het echt erg, eigenlijk constant een harde buik en hevige menstruatiepijn en stekende/krampende pijn. Vooral als ik me bewoog werd het echt heel heftig.

Zou het nu snel gaan gebeuren en of heb je nou nog de kans dat je weken doorloopt? Is hier dus dan echt nix over te zeggen?

groetjes Petra

(wie o wie geeft me goede hoop, haha)

hoi,

Ik ben zwanger van mijn 1e en heb al regelmatig er last van steken/pijn zoals jij het om schrijft. Maar het zet nog niet door. Ik ben nu 39 weken en 2 dagen.
het kindje is ook niet ingedaald bij ivm strak vruchtwaterballoon zoals de gyn het noemt.
Dus het is echt afwachten.

Sorry dat ik je niet echt tot hulp kan zijn.
Ik hoop voor je dat het doorzet.

Liefs An

er is helaas weinig over te zeggen. sommige hebben weken van te voren harde buiken. andere pas de dag van de bevalling. bij de ene is het kindje onrustig, bij de ander slaapt het net.

maar ook de moeders. de ene poetst nog het hele huis, voelt zich die dag net lekker fit en goed. en de ander voelt zich raar en grieperig.

het is heel gemeen van moeder natuur, maar helaas zijn er geen vaste punten dat wat gaat beginnen.

wat wel ene goed teken is van de harde buiken is dat je lijf bezig is zich voor te bereiden op de bevalling, dus er gebeurt in ieder geval iets.

Succes , en hopenlijk begint het snel

groetjes Dees

Hey,

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb al zeker 5 weken last van harde buiken, krampen en menstruatiepijnen. Ik ben nu 40+6 en het ziet er naar uit dat de kleine nog blijft zitten waar die zit.

Mijn baarmoedermond is nog niet week. En zolang dat dat niet gebeurd komt er ook niets op gang. Volgende week moet ik nog 2x naar de vk en anders volgende week vrijdag naar het ziekenhuis waar verder gekeken wordt.

Zelf heb ik het idee dat de kleine denkt "kom me maar halen!" Dus nog even volhouden, zelf leefde ik ook toe naar die 40 weken en als je er dan overheen gaat is dat flink balen.

Groetjes Suus

Ja echt he?! Over de 40 heen.... tjonge jonge.
tis wel zo dat bij mij (vorige week binj gyn geweest) het beebje al redelijk ingedaald is en mijn baarmoedermond is week.

Maar dan is er zeker nog nix over te zeggen?....

x Petra (of te wel stuk ongeduld, hihi)

Hai

Ik denk het helaas ook niet
Ben nu 40 weken en 6 dagen en nog geen harde buik of voorwee gehad
Vriendin van mij is 1,5 jaar geleden bevallen en had wel harde buiken en voorweeen maar hebben ze met 42 weken ingeleid..Zij was toen 21 jaar ben ik nu ook, misschien dat het daar mee te maken heeft weet het ook niet aleen dat het te lang duurt!!!!

Ja dat herken ik ook.
Maar bleek een blaasontsteking.
NU kuur en rust.

Dus bij mij nog evevn geduld.

Jeanette

Voor mij idemdito. Precies hetzelfde, maar het zette niet door. Ik heb er ook al 3 weken last van, ben nu 40weken en 4 dagen. Moet maar zo denken, het duurt niet heel lang meer voordat de kleine er is, maar ik weet het je wordt er ongeduldig van.
Ik laat mn kop niet meer gek maken en wacht nu maar 'rustig' af, voor zover dat lukt, hihihi.

Succes

Groetjes Trienke

Terug
Bovenaan