Is er kans dat ik zwanger ben ?

A

Anoniem

Guest
Hoiii mensen !!

Ik heb afgelopen week onveilig sex gehad met me vriend. Beetje dom maarja het was me eerste keer dus dan ben je al super zenuwachtig. Maar okay toen we sex hadden gehad was net 1 dag mijn menstruatie voorbij. Is er nu een kans dat ik zwanger ben. Stiekem zou ik het nog niet eens erg vinden als ik zwanger zou zijn. Me vriend en ik willen namelijk alle twee wel een kind !

nou vast bedankt

kans is heel klein maar als je geen pil slikt kan het wel maar die kans is echt klein 'een ongelukje zit in een klein hoekje' dus wacht je volgende menstruatie af en bij 1 dag overtijd kun je al testen.
het is nu al te laat voor een morning after pil misschien een idee voor de volgende keer.
succes, liefs sandra 14weken en 1 dag zwanger

Tja....je eerste keer sex en dan al zwanger ??? Ik hoop voor je dat het niet zo is. En ik denk ook niet dat het kan als je netongi bent geweest. Bespreek het met je huisarts wat te doen.

gebeurt wel vaker met meisjes die na 1x sex al ongewenst zwanger zijn hoor!!

Nou de kans is heeeeel erg klein. Een eitje moet eerst rijpen voor dat ie kan springen en dat is bij jou echt nog niet het geval hoor. Ik zou me geen zorgen maken, of je moet een wel erg korte cyclus hebben, maar dan nog acht ik de kans erg klein.

Terug
Bovenaan