Is er nog hoop?

Hoi allemaal!

Wij zitten nu in ronde 6 voor ons 1e kindje. Ik heb rond 19 september mijn eisprong gehad, deze keer geen ovulatietesten gebruikt omdat ik merkte dat ik er daardoor heel erg mee bezig was. Tot 8 DPO heb ik een drukkend/trekkend gevoel in mijn linker lies gehad, dit trok daarna weg en maakte plaats voor een lichte misselijkheid. Op 9 DPO en op 11 DPO heb ik een flinke steek gevoeld bij mijn baarmoeder en op 12 DPO heb ik 1x bruinverlies gehad, enkel bij afvegen. Ik 10 DPO en 13 DPO (vanmorgen) getest, maar negatief. Wel als ik heel goed in daglicht kijk leek het bij beide testen alsof er een hele hele vage schaduwlijn te zien was, maar misschien komt dat omdat ik het heel graag wil zien. Misselijkheid is er niet meer, wel lijken mijn tepels wat donkerder. Ik heb ook geen klachten dat mijn menstruatie er aan zit te komen, terwijl ik dit normaal wel echt heb.

Zijn er meiden met een soortgelijk proces en kan ik nog een positieve test verwachten of is er geen hoop meer en gaan we vol goede moed naar ronde 7?

Liefs!

Hee,
Heeel lastig. Geen bloed is natuurlijk een goed teken! Ik denk alleen helaas dat het afwachten blijft. Daarbij kun je natuurlijk niet zeker zeggen dat je 13DPO bent als je niet getest of getemperatuurd hebt. De tekenen lijken heel goed, dus enige wat ik kan zeggen is nog even afwachten en zal voor je duimen!!
Hier ronde 16 dus weet hoe lastig het allemaal is..

Terug
Bovenaan