is er nu helemaal...

ja het is ineens wel heel erg doods he!!!
Vind het wel zoooohooo jammer. We hebben zoveel samen gedeeld en nu gaat dan iedereen ineens weg.
Nu weet ik wel dat je op andere plekken door kan gaan, maar dit forum is toch ook niet weg, nog niet tenminste!
Ik vind het reageren en terug zoeken hier wel het makkelijkst!

Liefs Alma

Ik kijk ook trouw iedere dag, als ik in ieder geval effe tijd heb. Vandaag heb ik 4 kids mee naar huis genomen voor te bakken, dat was een thema in groep 3 bij ons, daarna heb ik in onze winkel gewerkt, en nu zijn we net binnen van een presentatie, dus effe een minuutje voor mij voor ik naar bed ga. Vandaag was druk druk druk, Maarja, je bent jong en je wilt wat, zeg ik altijd. Groetjes Wendy

Ik vind het ook jammer, op msn gaat het gewoon verder maar toch.
Echt super irritant dat msn, duurt heel lang voordat je er eindelijk op komt en voor je het weet loopt alles weer vast.
Ik kijk hier ook nog steeds iedere dag maar het is wel rustig geworden, jammer hoor.

Liefs Sharon

Ik ben er ook nog hoor! Ik ben alleen al een week niet fit, dus 's avonds weinig puf om nog te forummen. Ik ben ook af en toe op msn, maar ik word gek van die trage site en het gewoon reageren op een topic en het lezen van andere reacties, vind ik hier veel overzichtelijker. De mogelijkheden bij msn zijn wel weer uitgebreider. Maar goed, als jullie hier af en toe ook nog komen, dan blijft het toch nog gezellig, niet waar?!

Groetjes, Patricia

Terug
Bovenaan