is er nu niemand die me een antwoord kan geven.

A

Anoniem

Guest
is er nu niemand die me antwoord kan geven op het cervixslijm.je zou zeggen dat we er allemaal mee te kampen hebben.altijd als ik wat vraag krijg ik of maar 1 reaktie,of helemaal nooit.

Hoi hoi,

maar wat bedoel je precies met servixslijm? Ja, misschien wel stom, maar heb er nooit van gehoord.
Zou je graag willen helpen, maar weet je probleem niet.

Greetz Cody

weet niet of je er wat aan hebt,maar bij mij werd naarmate ik langer gestopt was met de pil, het cervixslijm steeds meer zichtbaar. beetje vies verhaal,maar een inlegkruisje is op den duur echt nodig.bij mij althans...

Ha Maantje,

Ook aan mij heb je niets, ik weet er niets vanaf! Ik merk en zie het niet, ik zal er deze maand weer goed op gaan letten, maar dan moet ik eerst ongi worden... Ik wacht er nu onderhand echt op!
Succes,
Groetjes J

hoi Maantje
het Cervixslijm is volgens mij waarneembaar als je oestrogeenspiegel toeneemt.Dus als je "rijp"bent,dus tijdens je eisprongdag dan is je afscheiding meer.
Ik heb daar zelf rond die tijd last van,ik slik al jaren de pil niet meer.Maar na de geboorte van mijn jongste kan ik het meer waarnemen dan daarvoor.En die jaren daarvoor gebruikte ik wel de pil en dan heb je dat niet.
Nu zijn we "bezig"voor een nieuwe spruit en let ik er extra op.Wij zijn nu twee maanden bezig en vorige maand had ik op die bewuste dag een heel vreemde gewaarwording ,toen ging ik naar het toilet en had ik met het afvegen(SORRY hoor) een soort slijmsliert.Dit heb ik nog nooit meegemaakt.Dit was dus cervixslijm.
Nu is mijn cyclus normaliter heel regelmatig maar vorige maand was ik 3 dagen over tijd dus weet ik niet exact wanneer mijn eisprong is.Nu ben ik aan hte temperaturen geslagen en hij blijft hetzelfde terwijl ik mijn eisprong al had moeten hebben.
Dus ik baalde een beetje,maar toen ik in de douche ging voelde ik een soort PLOP van onder en daar was dat spul weer en bovendien kreeg ik krampen onderin mijn buik,die ik altijd voel tijdens mijn ovulatie.Dus ik weet bijna zeker dat morgen de temp hoger moet zijn ,want dit zijn de dingen waar je op moet letten.
Dus als jij echt dikke afscheiding hebt,die sterker ruikt,en je baarmoedermond voelt weker(rijper) en je hebt pijn onderin dan ben je zeker op dat moment vruchtbaar.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
doeidoei
Cindy

hoi maantje,

Het cervix-slijm kan inderdaad een indicatie zijn dat je eisprong eraan komt. Je kunt er meer over lezen op deze site www.vruchtbaarheid.org Ik hoop dat je er wat aan hebt!
groetjes kreeftje

bedankt meiden....ik ben al een poosje gestopt met de pil..en afgelopen keer[week geleden]had ik het heel erg...maar ik zie het niet elke maand...bedankt voor de reaktie,s.

gr maantje

Terug
Bovenaan