Is er ook een forum voor aanstaande papa's?

Hallo meiden,

Wij zijn al een hele tijd bezig voor ons eerste kindje en vorige week  voor het eerst bij de gynaecoloog geweest, voor inwendige echo en  manlief heeft al zaad in moeten leveren voor controle.
Ik merk dat  hij er ook heel erg mee bezig is (gelukkig!) en ik vind het heel fijn dat we dit zo samen beleven en goed bespreekbaar kunnen maken. We hebben ook allebei het gevoel dat we hierdoor nog sterker naar elkaar toegegroeid zijn. Maar ik begrijp ook wel dat het voor mannen nu eenmaal  heel anders is dan voor vrouwen, want zij voelen geen steekjes en pijntjes, krijgen geen  puistjes enzo.  Mijn man moet het maar  doen met de info die hij van mij krijgt.  

Ik weet zeker dat hij het heel prettig zou vinden om ervaringen met andere  aanstaande vaders te delen. In onze omgeving weten maar een paar mensen dat wij bezig zijn voor een kindje en dat we daarbij medische hulp nodig hebben, het is  ook niet iets waar je zo mee te koop loopt.

Hij vraagt steeds naar dit forum: wat zeggen de meiden hiervan en wat vinden ze daarvan ... Nu is mijn vraag aan jullie? Weten jullie toevallig ook of er ook een forum is voor aanstaande vaders waar hij ook zijn kwijt kan?  

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Liefs,

Amber

Terug
Bovenaan