Is er ook een max aan 1 cyclus???

Ik ben inmiddels op dag 44 van de cyclus ofzo. Ik heb het niet exact bij gehoduen maar daar zit ik wel in de buurt. Ik ben nu ruim een half jaar gestopt (moest op 31 december weer beginnen maar heb dat niet gedaan) en ben sindsdien heel erg onregelmatig ongi geworden. Totaal zo'n 4 keer dit jaar maar exact heb ik het dus niet bijgehouden dus het zou ook 5 keer kunnen zijn.

Als ik nu terugreken dat was ik vorige keer ongi in week 22 en volgens mij is dat op dinsdag of woensdag begonnen. Dat is dus nu (week 28) ruim 6 weken geleden. Heb een week of 2 geleden een beetje bloed gehad en dacht aha ik wordt ongi. Nou mooi niet dus vervolgens gebeurde er niks meer en nu dus nog steeds niet. Heb 2 keer getest eerste keer met een huismerkje en was niks te zien. 2e keer dacht ik ach ik neem een 'echt' merk (die met die plussen en minnen) maar ook dat was niks (beide keren 's middags getest). En ondertussen ben ik dus ook nog steeds niet ongesteld. Ik voel verder ook helemaal niks, maar dat heb ik nooit gedaan, heb ook nog nooit last gehad van m'n ongi of niks.

Wat is nou het moment dat je het niet meer vertrouwd en naar de ha moet gaan?

Iemand die me hier iets over kan zeggen??????
 
Oja vergeet ik helemaal te zeggen, ik heb wel sinds een week (ruim) een opgezette dikke buik. Ik heb dat in veel berichtjes hiero wel al eens gelezen dat meer mensen daar last van hebben.

Daahaaag dames
 
he amsterdamned!

ik zou als ik jou was zowiezo eens met de ha gaan babbelen. misschien kunnen ze wat aan je onregelmatige cyclus doen. clomid ofzo lees ik hier regelmatig. die wekt je eisprong toch op. misschien dat je dan als je weet wanneer je ei is wat meer regelmaat krijgt, of in ieder geval weet wanneer je ongi zou moeten worden!

hoe lang is het nu geleden dat je getest hebt?
bij sommige duurt het wel langer voor dat ze genoeg hcg hebben om positief te testen. misschien dat je dan een week na je laatste test het nog eens kunt proberen. of gelijk een testje bij de ha ofzo (of een bloedtest)

succes met alles
xx kimpansee
 
He kimpansee

Ik heb de laatste keer vrijdag middag getest. Ik zat er over te denken om misschien morgenochtend met de ochtendurine nog een keer te testen en als er na het weekend niks is inderdaad maar eens naar de ha te gaan. Die clomid had ik inderdaad ook ergens gelezen misschien dat zo iets dan helpt.

Groetjes Ammie
 
oh, nou als het dan al bijna 1 week geleden is is het misschien wel slim om nog 1 x (inderdaad met ochtendurine) te testen voordat je naar de huisarts gaat!!
spannend hoor!
laat je wat van je horen!!
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan