is er ook iemand de klus kwijt?

A

Anoniem

Guest
dus als je regelmatig bent,dan behoor je op dag 14 eirsprong te krijgen en cyclus van 28 dagen nou deze hele theori slaat denk ik niet op mij want ik bent zo erg onregelmatig dat ik tot twee keer toe een bloedonderzoek heb laten doen omdat ik echt overtuigd was dat ik zwanger was(ik was 2 maanden niet ongesteld),vaak ben ik het of twee weken lang of helemaal niet,maar goed wie is er ook onregelmatig en hoe tel je dan?groetjes sabrina

hoi hoi ik ben het niet eens dat als je cyclus van 28 dagen hebt, dat dan je ei sprong op dag 14 komt, dat is bij iedereen verschillend, gemiddelde persoon kan wezen dag 14 , maar bij de een is het eerder en bij de andere later, ik zit nu zelf op dag 52 3 testen gedaan alle drie negatief, ik weet hoe je je voelt, maar toch kan het zo wezen, je telt je cyclus van af de eerste dag dat je ongesteld wordt, dat is dag 1 van je cyclus, en daar van daan tel je tot 14, als je dan 2 dagen er voor en 2 dagen er naar en dan die dag klust, heb je redelijk kans dat je zwanger raak, maar als je het niet weet , begin dan aan een ovu test of, begin eerst je elke dag te temperaturen, en dat op schrijven,

greetz suzette

Terug
Bovenaan