Is er sprake van een innesteling of van een mogelijke zwangerschap?

gebruiker521235

New member
<span style="color: #3c3c3c; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 15px; background-color: #f7f7f7;">Mijn laatste menstruatie is op maandag 6 juli geweest en heb een cyclus van 23 dagen. Dit betekent dat mijn vruchtbare periode kort na mijn menstruatie is. Vijf dagen voor 16 juli (de dag dat ik het vruchtbaarste ben) heb ik seks gehad zonder condoom, waarbij een zaadlozing heeft plaatsgevonden. Op het moment heb ik last van duizeligheid, krampen in mijn onderbuik, erg moe, spanning in mijn rechter borst (soort spierpijn) en last opkomende puistjes. Ook dit laatste heb ik nooit. Het lijkt net dat mijn hormonen flink bezig zijn. Ook heb ik nog geen eisprong gehad, terwijl dat bij mij altijd zichtbaar is. Kunnen deze symptomen te maken hebben met een zwangerschap of is dit te snel? Of is er sprake van een innesteling? Graag hoor ik van jullie!</span>
 
Hallo,

Kijk eens op http://www.24baby.nl/zwanger-worden/van-eicel-tot-embryo/innesteling/ wellicht dat dat je vraag beantwoord. Anders raad ik je aan om naar de huisarts te gaan.
 
Terug
Bovenaan