Is er toevallig nog iemand wakker :)??

Hier nog eentje, had flinke weeen gisteren ben op bed gaan liggen, en jahoor slapen haha.. nu zit ik met mijn goede gedrag beneden maar ik ga zo weer een poging wagen!
sterkte!

kussie nice

Ik had buikkrampen en toen werd ik wakker maar na 3 kwartier zakte het af en ben ik weer gaan slapen.

Succes meiden, ik ga zo mijn bedje weer in. Ben echt moe.

Zxx

Ik ben ook pas rond half 5 gaan slapen, maar aangezien het weekend is en m'n vriend dus vrij is hebben we maar een Grey's Anatomy marathon gehouden haha. Anders is zo'n forum wel een uitkomst, als er inderdaad nog anderen wakker zijn...

Wel balen dat de krampen niet bij je hebben doorgezet..

@ butterfly Jess: ik moest zo aan je denken!! Ik dacht misschien ben je wel aan het bevallen, maar een grey's anatomy marathon is ook leuk!! Ben er ook verslaafd aan! Maar had geen zin om dvd aan te zetten!! Hoe voel je je??

Xxx

Ook nu ben ik nog wakker haha. Seizoen 5 is bijna afgelopen bij ons en dan hebben we niet meer :(
Dus het is nu echt tijd voor de baby om geboren te worden! Op zich gaat het wel goed, op de vermoeidheid etc nog steeds na. Aan de andere kant ben ik een beetje zenuwachtig omdat ik morgen (of inmiddels dus vandaag) om kwart over 2 word gestript. Hoe is het met jou?? Hou je het nog vol?
Xxx

Ik ben ook weer wakker. Niet van de krampen maar gewoon omdat ik niet kan slapen. Ik heb tot en met seizoen 6. Ik ben benieuwd of het strippen werkt. Ik hoop het voor je!
Hopelijk lig je nu lekker te slapen.

Succes morgen ehm ik bedoel straks!

Xxx

Terug
Bovenaan