is eten ook zon strijd bij jullie?

t lukt me maar niet!
ik krijg t niet voor elkaar
gister ook...ik had macaroni en had er echt zin in!!
ik neem een hap....nog een hap...en ineens...zomaar van uit t niets staat t me zoooo tegen!
zelfs een toetje krijg ik er vaak niet meer in

wel zijn de nachtelijke loopjes weer begonnen...dan moet ik uit bed om een beschuit met kaas oid te eten!!
aardappelen...bblleeehhhh ik kan er wel van ....!!

hebben jullie ook tips?

wat kan ik t beste eten?...voedzzaam en ook nog smaakvol?...maar wel licht.....

Tja... ben bang dat je smaak niet kunt afdwingen. Verse soep (opletten met zout) kan nog wel eens goed werken. Je hebt dan met een paar happen een hele groentenmaaltijd binnen. Vb: paar tomaten, uitje, 1 of 2 stengels bleekselderij- allemaal fijn snijden en op een klein bodempje water aan de kook brengen. Laten koken tot het zacht wordt en dan de staafmixer erin om te pureren. Evt. Water toevoegen om te verdunnen; half boullionblokje of beetje zout en evt. fermicelli en klaar is Kees.

Je kan ook proberen om smoothies te maken. Als je wat lekker fruit met wat bladgroente vermengt heb je ook iets lekker zoets en met veel vitaminen!
Probeer verder zo veel mogelijk te eten wat je lekker vindt.
En verder je multi nemen natuurlijk.

Ik heb het ook! Brood, fruit enz dat is allemaal heerlijk. Maar als ik al denk aan warm eten.....bleh. En inderdaad...soepjes smaken wel en zijn gezond. En verder maak ik nu groente-fruitsapjes. Krijg ik toch nog wat groente binnen. Of wat komkommer/tomaat op een boterham. Ook lekker. En er zijn ook flesjes groente-fruitsap, van knorr en van AH-merk. Die gebruik ik op werkdagen.
Succes!

thnx voor de tips...

fruit is geen probleem!!...eet sinasappels en bananen en appels alsof mijn leven er vanaf hangt....

die smoothies lijkt me wel wat...en dan met wat ander fruit er door heen....

thnx iig;-)

Ik heb het zelfde probleem gehad. Maar ben nu 19 weken zwanger en kan weer meer eten dan eerst. Inderdaad had ik soms ook heel erg zin in eten en dan staat het voor je neus je neemt een hap en dan opeens moet je niet meer.

Ik eet nu ook meer fruit dat gaat er nog steeds het beste in.

Ik heb er in het begin erg veel last van gehad,toen had ik s'avonds en s'nachts vreselijke honger.

Nu eet ik ook gewoon de hoeveelheid wat ik mag eten en nu heb ik erna ook geen honger meer.

Ik wel ook vaker dat ik zin in iets heb en als ik dan aan het eten ben het niet meer smaakt....

Terug
Bovenaan