Is februari mijn maand?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
4 november 2001 is mijn zoontje Wessel geboren 3,5 week te vroeg. (op mijn vaders verjaardag) uitgerekende datum was dus (geloof ik)28 november. Als mijn gevoel me nu niet in de steek laat zou ik op 26 november uitgerekend zijn.......
Ik wacht af...
liefs Cynthia

Hai Cynthia (leuke naam, misschien iets voor onze uk tzt??)

Heb je lichamelijke voortekenen waarop je dat baseert? Ben een beetje nieuwschierig..., misschien heb ik er zelf wat aan aan je antwoorden, vandaar.
Ik had gisteren mijn NOD, vorige wk 3 dgn oud bloed verloren, daarna geen vers boed meer gezien. Manlief wordt gek van mij, ik wordt vriendelijk verzocht om morgenochtend te testen   hi,hi.. Ben zelf eigenlijk ook wel nieuwschierig, ik slaap er nog even een nachtje over of ik het wel of niet ga  testen morgen.....

Ik hoop voor je dat het raak is!!

Liefs, Blondie79

Hoi Blondie79,
Dank je dat je m'n naam leuk vindt! Wie weet is het zover en is er straks een babietje met dezelfde naam als mij. Mijn zoontje zou zeggen : Das vet cool hè mama!!!!! Spannend..... ga je nog testen? of wacht je nog ff. ga je nu uit van je langste periode, of van de nu uitgerekende.En heb jij symptomen?
Ik weet het niet meer. gister dacht ik Yes ik denk dat het raak is, maar na een gesprekje met m'n man, heb ik weer m'n nuchtere ikke teruggevonden en maar afwachten weer. Sommige dingetjes wijzen er wel op. Pijnlijke borsten de ene keer veel eetlust en de andere keer tegen etenstijd sávonds juist niet( had ik bij de vorige ook) hogere temp.vaker naar de wc, s'vonds met een plofbuik op de bank hangen(of achter de pc).
Ben errug nieuwsgierig, laat je het ff weten?
Liefs Cynthia

Misschien heb je m'n berichtje al gevonden, ik ben zwanger!!!

Hou je me wel op de hoogte? Ik ben hier net een beetje actief aan het worden op de site, dus ik blijf regelmatig kijken. Wil toch een beetje op de hoogte blijven hoe het met jullie hier gaat.

Ik hoop voor je dat je binnenkort ook een positieve test hebt!

Liefs, blondie79

Hoi hoi,
Gister zat m'n mannetje erachter, anders had ik je gister al kunnen feliciteren... Ik heb idd je andere berichtje al gelezen, èn ik heb er ook op gereageerd. Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden brrr. moet nog ff doorzetten. Weet in ieder geval wel dat ik 25 maart niet alleen op de hhbeurs rondloop, maar ook ff op de 9 maanden beurs. hihihi Baat het niet dan schaat het niet, toch. Ik hoop dat ik je op mag volgen.... volgens mij is het wel een goede periode, want het zijn er toch wel al wat die nu met goed nieuws komen.
knuffel Cynthia

Terug
Bovenaan