Is foliumzuur slikken nu tevroeg?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ga, wanneer mijn strip op is, stoppen met de pil.
Nu wil ik weten of ik nu al kan beginnen met foliumzuur of dat ik beter kan wachten totdat ik mijn laatste pil heb geslikt?
Graag wil ik weten wat jullie als ervaren forum schrijvers hebben gedaan? Ik ben sinds gisteren pas op dit forum en kan nog veel leren van jullie, denk ik!

Groetjes Clauw

hoi Clauw

Ik zou nu al beginnen met foliumzuur, hoe eerder hoe beter.
Ik heb een combi pil met foliumzuur en nog een aantal vitamines.
Suc6 groetjes

hey meis,

Je kan idd.. nu al beginnen, je kan ook wachten tot je je laatste pil
hebt genomen, en dan beginnen.. Ik heb voor dat laatste gekozen..
En dan slik je hem mee tijdens je laatste  "pil-menstr."  
Je kan veel info vinden hier! Ik wens jullie succes!!!

Liefs Ikk

(Afwachting ronde 4.. 1e kindje)

Hai Clauw,

Ik zou nu gewoon al beginnen met foliumzuur. Hoe eerder hoe beter zelfs. Je weet ten slotte nooit wanneer je zwanger raakt. Op de verpakking van foliumzuur staat ook dat je voor je zwanger raakt dient te beginnen. Ik ben voor de zwangerschap van mijn eerste ook gelijk begonnen nog voordat we aan de slag gingen. Je kunt ook een combinatie van vitamines slikken, bv Gravitamon (speciaal voor zwangere vrouwen), let wel er zijn veel vitaminepreparaten in de markt, overtuig jezelf ervan dat ze geschikt moeten zijn voor zwangeren (er kan bv teveel vit A in zitten!). Ik ben pas gravitamon gaan slikken na mijn bevalling. (ik gaf borstvoeding)Het duurde een jaar voordat ik zwanger was, en al die tijd heb ik foliumzuur trouw geslikt. Succes met zwanger worden.

liefs
Fee Julia

Haaij

Ja hoor foliumzuur kan je gewoon gaan slikken... Je lichaam moet nog wel ontpillen hou daar wel rekening mee!

Ik heb zelf davitamon femnatal..als ik het goed zeg..

Succes

Haai!
Lekker al gaan slikken hoor. Ik zelf ben ook begonnen voor mn laatste strip op was. Het is nooit slecht.
liefs Remy

Op mijn bijsluiter staat dat je minimaal 4 weken voor het begin van je zwangerschap moet beginnen met slikken. Mocht je dus pas na je laatste pil beginnen en zo lucky zijn dat het 'meteen raak' is, dan slik je 'm pas een week of 2.
Dus begin er maar op tijd aan.

Groetjes, Vennie.

Hoi allemaal,

Ontzettend bedankt allemaal voor jullie  leuke reacties.
Jullie hebben mij overtuigd en ik ga morgen meteen een voorraadje leggen!
Iedereen succes met zwanger worden.

Groetjes Clauw

Terug
Bovenaan