is glijmiddel zaad dodend??

A

Anoniem

Guest
Hoi

heel raar misschien maar na de bevalling van mijn dochter ben ik heel erg droog, erg lastig is dat!!!
Maar daarom gebruiken wij glijmiddel, nu vraag ik me af of dat misschien zaaddodend is, en ook of het uitmaakt voor een zwangerschap als ik dus wat droger ben?? graag hoor ik van jullie.

groetjes petra

ligt eraan wat je gebruikt, sommige zijn zeker zaaddodend, maar vlgns mij staat dat er dan op.
succes!

ps ik vind het geen rare vraag hoor, daar is zo'n forum toch ook voor?!

Volgens mij is hier al topic over ook met namen enzo, welke je het beste kan gebruiken, want niet alles ie goed geloof ik

Hallo Vlinder,

De meeste glijmiddels zijn zaaddodend. Er zijn er volgens mij maar weinug die dat niet zijn.
Of het uitmaakt of je droger bent.....ik denk dat het wel beter is als je vochtiger bent, want dacht dat jouw vocht er mee voor zorgt dat het zaadje naar boven gaat.
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar dat zou je eens op google kunnen opzoeken.

Groetjes mama22

Klopt, word ook geadviseerd om na je mannetje klaar te komen om zo die toevoer omhoog  te stimuleren. En na het klussen ff blijven liggen met je billen wat omhoog. Maar ja of het allemaal werkt, hihih! Succes!

ow dat wist ik niet....dan heb ik toch iets verkeerds gedaan...hihi

Hoi Petra

De meeste glijmiddelen die niet zaaddodend zijn vormen wel een barriere voor het zaad, waardoor het minder makkelijk in de baarmoeder komt. Het enige product wat ik heb gevonden wat dat niet heeft is preeseed. Dit is wel duur. Je kunt een proefampul aanvragen op www.preeseed.nl

Succes Groetjes Natalie
(23w1d)

Terug
Bovenaan