is het begonnen?

hallo!
Ik ben nu 40+3 nu en heb sinds vanmorgen een licht menstruatieachtig gevoel dat onregelmatig zeurt. Doet geen pijn en ook geen kramp te noemen.

De 2 nachten ervoor heb ik heb ongeveer 3 x gevoeld en nu wel vaker, echt alsof je ongesteld bent.

Ervaren mama`s, is dit eindelijk het begin? Of voelen eerste weeen niet zo?

verschilt per persoon denk ik...ik heb dat al paar week en nu 40+5 ...helaasnog niks in aantocht hier;((
hopelijk voor jouw is dit wel een begin...
bij mijn 1e bevalling had ik hier geen last van...me vliezen braken en toen uurtje later echte duidelijke weeen...
succes!!

Ook ik heb er al enkele weken last van. Ben nu 37+6 en ook hier nog niets in aantocht. Ik ken dit ook niet van eerdere zwangerschappen. Aangezien ik morgen naar de gyn moet om een afspraak te maken om in te leiden, hoop ik dat deze menstruatie achtige pijn wel helpt mijn baarmoedermond te doen verstrijken, zodat ik gelijk aan het infuus kan ipv een of twee dagen gel en daarna infuus.
Succes en wie weet zet het bij jou wel door!

Duim voor je dat het door mag zetten. Hier kramp iets heviger, maar blijft in de onderbuik zitten...Ik hoop dat ik morgen mag blijven en ze me gaan inleiden!

Hoop echt dat het voor jullie doorzet! Wel spannend hoor.
Er zijn deze week al twee vriendinnen van mij bevallen dus ik sta echt te springen pff...

Alvast veel succes!!

liefs ilona

Terug
Bovenaan