Is het campingbedje wel veilig?

<p>Hoi,<br /><br />Zoals de titel al zegt, twijfel ik enorm over ons campingbedje. We hebben hem gekregen, niet zelf gekocht. Nou is ons zoontje van 10-11 mnd nogal ondernemend en nieuwsgierig en heeft hij ontdekt hoe hij het matrasje kan opvouwen terwijl hij in het bedje ligt. Gisteren vond ik hem in het bedje, had hij het matrasje helemaal opgevouwen tot een kussen en was hij ermee aan het stoeien (hem optillen, zich op laten vallen, etc). Lijkt me niet echt veilig! Heeft een van jullie dit ook meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Ik lees op internet overal dat je beter geen ander matrasje in het bedje kunt leggen. Zijn er ook bedjes met matrasjes die je niet kunt opvouwen, waar ze niet mee kunnen gaan spelen?<br /><br />Groetjes!</p>
 
Hoi hoi,
Wij hebben ook een reisledikantje met een opvouwbaar matras..
Ook onze zoon ( nu 3.5 jaar) wist er wel raad mee. Later kwamen we er achter dat het matrasje met klittenbandsluiting onder het bed was vast te zetten.
Uiteindelijk hebben we hem er uit gehaald en hebben we zijn gewone matras er in gelegd.
Hij sliep er in alsof ie nog nooit anders gedaan had.
Groetjes Siska.
 
Ik heb voor mijn zoontje een opblaasbaar matras voor in het campingbed. Deze blijft veel beter liggen dan dat matras dat in drieën gedeeld kan worden. En is ook steviger.  Het is van het merk Deryan.  
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga toch ook maar kijken naar een ander matrasje voor in het bedje. (heb ook nog even gekeken of ik niet toch het klittenband over het hoofd heb gezien.. maar nee, het zit er echt niet!)
 
Terug
Bovenaan