Is het dan toch eindelijk gelukt?

<p>Lieve allemaal </p><p>wij proberen sinds ander half jaar samen het geluk te vinden dat wij een kindje mogen krijgen nu is mijn NOD vandaag. Vorig jaar maart miskraam naar 8+3 dagen. Al 3 dagen ontzettend last van mijn borsten. Had nog 3.. (oeps)  testje liggen waar je 6dagen voor je NOD kan zien of je zwanger bent. Mijn nod is vandaag dus ik dacht laat ik is een gokje wagen. De eerste… potverdikkie positief ( kruitvat early ) 2de ook positief ( clearblue met het schermpje zwanger niet zwanger) 3de tuurstreepje… weet niet of je dat positief kan noemen. Mag ik voorzichtig juigen?? Vind die 3de spannend…  iemand tips ?<br /><br /></p><p> </p>
 
Ik denk dat je toch mag gaan geloven dat het gelukt is hoor  ;) gefeliciteerd! Er komt echt alleen een streepje wanneer er hcg in je urine zit. 
Heb je alle 3 met dezelfde urine getest? Anders kan het zijn dat de concentratie hcg bij de 3e test minder was. En sowieso 3 testen, 3 verschillende weergaven... maar wèl allemaal positief! Dus... nog een keertje gefeliciteerd! 
 
oooh ik hoop het zo. het is zoooo welkom! maar dan ga ik zo twijfelen aan de 'tuurstreep''... maar, voorzichtig dankjewel!
 
Terug
Bovenaan