is het een rommeligge cyclus of ?????

A

Anoniem

Guest
of ik heb een onregelmatige cyclus maar als ik van mijn dagen uit ga voor mijn zwangerschap dat was 26 dagen en dat had ik nu ook wel weer,
maar nu hebben we laatst een ongelukje gehad met het condoom
en ik ben nu 4 dagen overtijd als ik van 26 dagen uit ga maar ik durf niet te testen de vorige keer hebben we er 2 1/2 jaar overgedaan het kan toch niet binnen 1 keer raak zijn want dan zou ik op de zelfde dag uitgeteld zijn als met ons zoontje word dan weer kerst
 maar ik hou jullie op de hoogte moest het even kwijt

groetjes ineke mama van ruben 18-12-2006

Ik denk dat je beter wel kunt testen, nu weet je niet waar je aan toe bent. Ik begrijp uit je berichtje, dat je er lang over hebt gedaan de eerste keer zwanger te worden. Misschien is het dan nu wel heel erg fijn, zo snel weer.
Die uitgerekende datum zegt niet zo veel he! Ik wens je succes!
Patricia

Ik zou ook voor de zekerheid even testen, dan weet je waar je aan toe bent.

Hoi hoi,

Ik zou testen als ik jou was...nu zit je maar in onzekerheid!!!
Succes.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Wat spannend zeg!! Ik zou denk ik zo nieuwsgierig zijn, dat ik meteen een test zou doen. Wij hebben gekozen voor 3 kids, maar het blijft stiekum toch kriebelen,   Heel veel succes. Wendy

ik ben ongesteld geworden vanmorgen het  klinkt mischien gek maar het is eigenlijk wel een beetje een opluchting aan de ene kant maar aan de andere kant ook wel raar heb zolang bij iedere keer als ik ongi werd zo'n dip gehad en nu loop ik fluitend door het huis voel me een beetje schuldig daarover is dat raar??

groetjes ineke

Hey,

Helemaal niet raar, dat heb ik dus ook. Bij beide kindjes hebben we er lang over gedaan. Bij Kevin stonden we op wachtlijst voor ivf, maar spontaan zwanger, bij Jim zwanger na 2e ivf. Het is gewoon erg vreemd, zolang zwanger willen worden, draait alles om de ongesteldheid, of het juist niet ongesteld willen worden, nu maakt het eigenlijk helemaal niet uit om ongesteld te zijn.

Groetjes Sandra
Kevin 3-5-03 Jim 19-12-06

Terug
Bovenaan