Is het een slecht teken dat ik niet vaak hoef te plassen??

Hoi dames,

ik maak me toch een beetje zorgen... Een week terug moest ik nog vaak plassen, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zoveel als toen.
Wel ben ik met vlagen misselijk, en moet eigenlijk iedere middag wel ffkes naar bed, want anders trek ik het gwn niet.
Zijn er meerdere die niet vaak (meer) naar de WC hoeven??

Groetjes Debby.

Hoi
Ik ga ook niet vaker naar de wc als voor dat ik zwanger was.
Wel als ik nu moet dan moet ik ook echt, RENNEN. hihihi.
Hoge nood.
ik zou me geen zorgen maken, zorgen zijn slechter voor je zwangerschap als vaak of niet vaak plassen, denk ik.
Wel moet ik er snachts wat vaker uit, maarja dat is dan weer goed voor moeders voor moeders.

Hoelang ben je zwanger.

Ik ben nu 9 weken zwanger.
Verder geen klachten behalve, moe, moe en heeeeeeel moe.

liefs hunny

Hoi meid,

thnx voor je snelle reactie!!
We waren in de veronderstelling dat we morgen 6wk zouden zijn.
Maar hadden vandaag een afspr. met de VK en die zei ons dat we weleens een weekje verder konden zijn, omdat ik 1 cyclus van 21dgn had.
Dus dat zal wel een meevaller zijn, maar om daar achter te moeten komen hebben we 28apr. een termijnecho.
Das (pas) over 3wk. Maar die tijd gaat ook wel weer voorbij, maar ik hoop wel een beetje snel
Voorderest voel ik mezelf toch wel goed.
En jij??

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Heb exact hetzelfde als jou. Ik heb gisteravond echt vier glazen water en sapjes gedronken een uur voor ik ging slapen, maar vanmorgen had ik maar een klein plasje. Ben nu ook zes weken zwanger. Ik denk dat het komt omdat we wat meer vocht vast gaan houden en ik zou me geen zorgen maken hoor. Je leest ook dat vrouwen juist in het begin ook veel naar de wc moeten om te plassen, maar daar heb ik dus echt geen last van. Wel heb ik weer meer moeite met het andere. Mijn ontlasting is erg hard en ik hoef maar heel weinig. Ook doet het erg pijn als ik wel moet. Ik heb gelezen dat je baarmoeder naar voren of achteren kan liggen. Dus bij de nee vrouw drukt ie tegen de blaas en bij de andere tegen haar endeldarm. dat laatste is bij mij dus waarschijnlijk het geval en bij jou misschien ook. Let erop dat je   gewoon voldoende blijft drinken, dat is het belangrijkste.

Succes verder met je zwangerschap en hopelijk heb je een mooie echo. Ik hoef pas 14 mei, dus nog even geduld.

Hoi debby

hier gaat alles goed, het enige waar ik last van heb is moe, moe en moe.
Niet normaal, ben je aan het werk en en krijg je ineens een slaapaanval.
Dat is zo vervelend, en als ik thuis ben lig ik het meeste op de bank.
Hoop dat dat snel over is over een week of wat.

Ik mag maandag voor de eerste echo. Spannend hoor.
Ik ben dan in die week 10 weken, dus ben benieuwd.
Heb hiervoor een mk gehad met 5 weken en daarna niet meer ongi geworden dus kijken of het klopt die 10 weken.

Verder wat bolle hiervoor schreef, heb ik ontzettende last van mn ontlasting,
Niet normaal, ga veelste weinig en als ik ga is het net een bevalling, Nouja dat denk ik want ik ben nog nooit bevallen, maar goed het is geen pretje.
Drink en eet nu van alles wat goed is voor mn darmen en hoop dat het snel aanslaat.

Hoe gaat het met jou verder, ziek, of moe.

liefs hunny

Ooo ik lees net je andere topic,
Je mag morgen al voor een echo.
nou ik hoop dat je met goed nieuws terug komt en dat je dan een beetje rustig word en kan gaan genieten van je zwangerschap.
liefs hunny

Hoi hoi,

Hier nog iemand die weinig hoeft te plassen,ontlasting is al 1 week geleden.
Heb geen aandrang,heb mezelf gedwongen vanmorgen en vanmiddag,2 kleine rondjes(voor al die moeite)hehe
Wacht tot morgen vroeg af en anders bel ik effe HA,om te informeren hoeveel lactulose ik mag..
Wel vervelend opgeblazen gevoel,lijk wel 4 maanden zwanger alleen me maag al die omhoog duwt.

Groetjes Franny

Ik ben nu 13 weken zwanger. Al die weken hoef ik ook niet zo veel naar de wc, maar als ik moet dan moet ik vaak ook. Ik ben er denk ik 5 keer s nachts eruit geweest om te plassen maar dat is alles.
Ik ben blij dat ik weinig kwaaltjes heb vooral de eerste 8 weken viel heel erg mee, iets meer moe en een beetje misselijk als ik te lang niet had geeten.
Daarna zijn de kwaaltjes wel wat toegenomen maar nog alles met mate behalve de buikpijn.

Ik zou zeggen geniet van weinig kwaaltjes, natuurlijk weet ik dat het je ook onzeker maakt over de zwangerschap want dat heb ik ook wel gehad.

Terug
Bovenaan