is het een tandje die doorkomt?

hallo

ik heb een dochtertje van 12 weken (zondag 13 wkn)

nu heeft ze al een tijdje last van kwijlen,soms beetje huilerig en zit erg vaak met haar vuistje,vingertjes in haar mond .

mondje helemaal nat van het kwijl en het vuistje gaat er erg snel in alsof ze jeuk heeft.

zou dit haar eerste tandje zijn? heb wel gevoel en lijknet of ik een hard piepklein puntje voel

mond haar regelmatig een schoon droog truitje aandoen omdat het helemaal nat bij de kraag is van het kwijlen.

mijn 1e dochtertje had haar eerste 2 tandjes met ong 3,5 maand.

en hoelang kan dit nog duren??


 
Hoi,

Dat zou wel teken kunnen dat jouw kindje tandjes zal krijgen in de komende tijd.
Ik heb een zoon van 3 maanden oud, hij doet ook veel kwijlen... ik heb ergens gelezen dat hij over een tijdje tandje zal krijgen, dus het is wel goede teken.
Spannend he?

Groetjes-xxx-
 
Lars was 5 maanden, toen zijn eerste tandje doorkwam. Nu met 8 maanden heeft hij er al vier. Er zijn kindjes, die al met tandjes geboren worden, dus de richtlijnen zijn niet meer dan dat. Sommige kinderen zijn erg snel.

Groetjes, Marijon
 
Overigens duurt het bij Lars wéken voordat de tanden doorkomen. In die tijd is hij wel veel aan het kwijlen en knagen en heeft hij zure poepluiers. Het kan dus nog even duren (kun je nu nog veilig je pink aanbieden )
 
hoihoi.

nathalia is morgen 5 maanden en kwijlt ook al heel veel.
ze loopt ook op alles te kauwen, (dus niet sabbelen)
er zit geen wit puntje bij haar.
daar in tegen was ik 11 maanden toen mijn eerste tandje pas doorkwam en mijn buurmeisje is nu bijna 14 maanden en nog geen tandje te bekennen! nog niet eens een puntje.
ach, ik zie wel waneer ze tandjes krijgt, t gaat allemaal al zo snel.


liefs, do
 
Terug
Bovenaan