Is het heel optimistisch...

...als ik hoop dat we in de toekomst een keer één grote forumdag kunnen organiseren op een centraal punt in Nederland en waar iedereen dan naar toe komt?

Ik gun ieder zijn meeting en snap dat het handig is om af en toe met wat kleinere groepen af te spreken in de verschillende delen van het land. Maar het lijkt me ook wel heel leuk om een keer met heel de groep af te spreken en er met elkaar een gezellige dag van te maken. En als we dat lang genoeg van tevoren weten, kan iedereen daar misschien ook wel rekening mee houden?
En dan lekker in een dierentuin of zo (of in het sprookjesbos of nog iets anders leuks), zodat er ook gewandeld kan worden (om smurfen als die van mij in slaap te krijgen) en zodat oudere kindjes ook mee kunnen komen. Of zou dat een beetje overenthousiast zijn? Want ik zou iedereen wel eens willen zien, maar om nou iedere week Esther mee te slepen...

Hahahaha, dan is dit dus het honderste meeting-topic op deze pagina...

Groetjes,

Eveline

Lijkt me ook leuk, dan zou het wel een beetje centraler moeten zijn voor de noordelijke mama's! Als ik kan zal ik zeker van de partij zijn! Tjonge, dat zal een grote bende worden!
groetjes van Ruth

Hoi Eveline,

Nou misschien is het beter als ze al wat ouder zijn, rond het jaar oud... Maar dan heb jij alweer een nieuwe hihih.. Zoiets als de efteling lijkt me wel leuk..... Kan grote groepen mensen ook wel aan... Maar goed zover zijn we nog niet hihih.. Maar wel leuk natuurlijk.... Niet raar bedacht hoor! Ook al is nederland niet echt groot vergeleken andere landen is het toch soms te ver rijden....

grt suuz mv joshua 8-2-07

hoi

Is wel heel leuk hoor, met het juni2005 forum spreken we ook 1x per jaar met de hele groep af. Eerste 2x in houten (ballorig, de eerste x  waren de kids een half jaar) en over 5 weken komen we samen in Amersfoort. 1x per jaar is het leuk om te doen met zijn allen verder spreken we in groepen af.

Nee hoor, als we bijv. volgend jaar zomer afspreken dan kan dat toch perfect. Dan zijn de kids wat groter en hebben ze ook meer aan een dierentuin of zo. Ik kom er wel voor hoor. Zeker als we er dan echt een dag van maken zeg maar. Misschien dat er dan ook meer papa's komen. Efteling vindt ik trouwens wel weer meteen erg duur. Er zijn vast hele leuke locaties te bedenken die minder kosten. Daar wil ik best naar kijken tegen die tijd.
En qua locatie in het land.... we kunnen toch niet met iedereen rekening houden. Een beetje centraal en bereikbaar is fijn. En zelf vindt ik het wel de moeite als het meteen een dag is zeg maar.
Groetjes Veerle

Ja, zoiets als Ballorig is idd wel erg leuk. Ook voor jonge kids is het daar fantastisch, kunen ze lekkker met elkaar over het softe gedeelte van de speelplek kruipen/duikelen/lopen.

Groetjes,
Sabine

klinkt spannend, zo'n megameeting! Misschien ergens een leuke speeltuin afhuren, ofzo! Scholen kunnen ook een speeltuin voor hun alleen reserveren. Dan zou het toch ook moeten kunnen voor heel veel mama's, papa's, babytjes en broertjes en zusjes!
Ik heb alleen geen idee wat het zou kosten!

groetjes,
Kiki

Terug
Bovenaan