Is het lekker?

Vinden jullie kids al die speciaal voor kids gemaakte dingen ook zo lekker?

Nou die van mij dus niet!

Erikjan vond eigenlijk niets lekker. Het begon al met de speciaal ontwikkelde babythee voor vanaf de eerste week, ik weet niet meer wanneer ik het gaf, ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar het is niet lekker. En toen het fruithapje kwam had ik meer geluk, dat was lekker, en is nog steeds lekker. Ik heb 8 weken een huilbaby gehad en daarna was het een heerlijk ventje. Maar toen de warme maaltijd kwam begon helemaal het ge^#&%$&%.! Huilen, kotsen, uren daarna kwam die troep er nog weer uit. Toen kwam mijn moeder met het idee het zelf maar te maken, gewoon een aardappel van ons, een paar wortels erbij en soppen, en hij ging weer lekker slapen, geen gespuug, niets! En nog steeds moet hij er niets van hebben.

En nu? Ik heb vandaag Idamirthe van die babythee gegeven, Ze begon goed, ik dacht, zo een die wel iets van die babyspullen lust?! Nee, toen het tot haar doordrong wilde ze niet meer. Dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat............

...... en meer van die ervaringen.........

Janine

Hoi Janine,

Tijs wilde juist geen zelfgemaakte groente-hapjes. Hij wilde in eerste instantie zowiezo geen groente- en/of fruithapjes. Na 2 maanden kon hij eindelijk fruit waarderen. Groentehapjes heeft een paar maanden langer geduurd, maar dan alleen potjes. Eigen gekookt wilde hij nog steeds niet. Dat is hij pas gaan eten na zijn eerste verjaardag. Baby thee en andere dingen speciaal voor baby's (b.v. dreumesmelk e.d.) heb ik nooit geprobeerd, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Ik ben heel benieuwd hoe het straks met Stef zal gaan. Of hij wel makkelijker overstapt op vast voedsel. Ik ga dan in elk geval weer eerst zelf gemaakte hapjes aanbieden.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan