is het mij niet gegund!

hoi dames

2 weken geleden voor een echo geweest en alles ok,vandaag terug met 8 wk en jawel niet ok!
hartje klopte niet~!

nu moet ik dus wo.d naar de gyn voor bevestiging echo en vrijdag voor curretage.

heb dit nog nooit meegemaakt en weet ook echt niet wat ze gaan doen.

ben echt zo verdrietig dat ik vandaag mijn leidinggevende heb gebeld dat ik niet in staat ben om te komen werken,heb alle klachten maar geen levend kind in me zitten, is zo dubbel.

ik ben al een gelukkige moeder van een zoontje van 2 en wil echt heel graag zwanger worden,we zijn al een jaar bezig omdat ik geen groot verschil er tussen wil hebben,maar nu,nu is het net of het me niet gegund is!!

wacht al zo lang en nu is het mis,mijn gevoel zegt nu dat ik het maar bij eentje laat want dit wil ik echt niet nog eens meemaken en het leeftijd verschil word zo groot,maar gun mijn zoon zo graag een broer of zus!

xxx

Hey,

Dit had ook mijn verhaal kunnen zijn. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Op de eerste echo (om te kijken hoe ver ik was) klopte het hartje. Met de 12 weken echo niet meer......... Het hartje was gestopt met bijna 10 weken. De week daarop heb ik een curretage gehad. Ik ging onder algehele narcose (dagopname in het ziekenhuis). De ingreep zelf en de napijn vielen mij erg mee. Alleen moet je het in je hoofd nog een plekje geven. De gyn. adviseerde mij om eerst een menstruatie af te wachten alvorens we er weer voor zouden willen gaan. Ik heb eigelijk helemaal geen zin in dat wachten dus we zien wel.

Groetjes

Hoi hoi,
Mijn verhaal had het idd ook kunnen zijn. Met 5 weken zag je nog geen hartje kloppen maar een week later met bijna 7 weken wel. Hartstikke blij waren we, maar met bijna 9 weken geen hartje meer dat klopte en heb met 10 weken een curetage gehad. De ingreep hebben ze ook bij mij onder algehele narcose gedaan en het viel mee. Vooraf wel erg emotioneel want ze halen natuurlijk wel je kindje weg. Geef het wel een plaatsje dat is erg belangrijk en praat erover met mensen. Dat helpt mij nu enorm. Ben zelf 2,5 weken bij huis geweest om het tte verwerken en dat vond ik zelf erg prettig. Hoop dat je het allemaal op een rijtje kunt zetten.

Ik moest eigenlijk ook 1 ronde wachten van de gyn, dan konden ze het beter uitrekenen als je wel zwanger zou raken. Maar dat is niet te plannen, als je begrijpt wat ik bedoel  Ik wacht nu op mijn menstruatie want die heb ik nog niet gehad na mijn ziekenhuis bezoek. Hoop dat het allemaal snel komt.

Sterkte liefs petra.

Hoi happymama24,

Ik wil je eerst heel veel sterkte wensen met je verlies, het is niet niks.
Ik wou ook graag dat het leeftijds verschil dicht bij elkaar was, mijn dochter
is nu bijna 5jr, ik was 15 wk zwanger toen willem* werd geboren op 11-4-08.
Neem rustig je tijd om het te verwerken, en doe dit op je eigen manier. www.lieve-engeltjes.nl kun je praten met lotgenoten, er zijn verschillende lijsten
waarop je kunt mailen, evg1(erg vroeg geboren) <16wk dit zou dus voor jou zijn,
en dan heb je lijsten voor 16-24wk 24-geboorte enz enz.
Voor mij heeft het veel geholpen omdat je in de zelfde periode een engeltje kreeg.
Je hoeft niet direct te mailen je kunt eerst meelezen.

heel veel sterkte,

liefs mama13

Terug
Bovenaan