is het mogelijk??

Hallo allemaal,
Ik ben nog maar pas gestopt met de pil; dit is m'n eerste 'natuurlijke' cyclus sinds vele jaren...
zaterdag heb ik krampen gehad in m'n buik en ik denk dat het misschien ovulatiekrampen zijn geweest. Gisteren had ik een beetje bruinachtige afscheiding. Zou kunnen dat dit een innestelingsbloeding is geweest?
Ik voel me ook beetje misselijk en heb behoorlijke rugpijn... Is het mogelijk dat het al zover is of loop ik té hard van stapel?
vele groetjes, Kaat
 
je verteld in je verhaal niet wanneer je bent gestopt met de pil en wanneer je ovulatie was en wanneer je 'geklust'hebt.
het zou goed een innesteling kunnen zijn dat is 4 a 6 dagen na je ovulatie dan gaat die innestelen ik hoop voor je dat je zwanger bent, liefs sandra
 
Ja, je hebt gelijk...
8 mei gestopt met de pil, 12 mei was eerste dag menstruatie, 22 mei 'geklust' en aangezien de ovulatiekrampen vlak na de eigenlijke ovulatie komen, vermoed ik dat de ovulatie 21 mei gebeurd moet zijn... gisterenavond en deze voormiddag beetje bruine afscheiding...
Wat denk je??? dankje voor je antwoord & liefs, Kaat
 
sorry, ik heb in m'n eerste bericht niet alle relevante zaken verteld:
8 mei gestopt met de pil, 12 mei was eerste dag menstruatie, 20 mei 'geklust' en aangezien de ovulatiekrampen vlak na de eigenlijke ovulatie komen, vermoed ik dat de ovulatie 21 mei gebeurd moet zijn... gisterenavond en deze voormiddag beetje bruine afscheiding... innesteling??
Zou het kunnen??? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben duidelijk nog een leek...
liefs, Kaat
 
Terug
Bovenaan