is het mogelijk??

sorry, ik heb in m'n eerste bericht niet alle relevante zaken verteld:
8 mei gestopt met de pil, 12 mei was eerste dag menstruatie, 20 mei 'geklust' en aangezien de ovulatiekrampen vlak na de eigenlijke ovulatie komen, vermoed ik dat de ovulatie 21 mei gebeurd moet zijn... gisterenavond en deze voormiddag beetje bruine afscheiding... innesteling??
Zou het kunnen??? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben duidelijk nog een leek...
liefs, Kaat
 
hoi kaat,
ik ben zelf 9 mei gestopt met de pil en 11 mei mijn menstruatie gehad dus mijn ovulatie was 24 mei en ik heb hem denk gevoeld op 21 mei het zou een innesteling kunnen zijn dat gebeurt 4 tot 6 dagen later als je een cyclus heb van 28 dagen dan zou je ovulatie 25 mei zijn dus vandaag maar je kan natuurlijk een kortere cyclus hebben dan is je eisprong eerder ik hoop voor je dat die zich goed innesteld en dat we rond 8 juni goed bericht van je krijgen want dan hoort je menstruatie weer te komen mijne namelijk ook (laten we hopen van niet :) ) succes.
liefs sandra
 
ik heb precies hetzelfde gehad...was21 en 22 april ook alleen bruine afscheiding...en verder ook niet ongesteld geworden...wij zijn vorig jaar juni gestopt met de pil...mijn borsten zijn ook gevoelig
 
had ook 3 dagen na mijn eisprong een beetje bloed verloren en daarna nog twee keer bruine afscheiding, heb mijn nod vandaag dus voor beiden zeeeeer spannend. succes
 
Terug
Bovenaan