Is het mogelijk?

Is het mogelijk om je kindje rustig te maken in je buik?
Dit kindje is zooooo bewegelijk! Het doet soms gewoon pijn en ontspannen lukt weinig.
Aaien over m'n buik helpt niet echt. Zijn er ideeen?
Het kindje is wel al ingedaald. Blijven deze schopjes/bewegingen tot het einde?

Gr. Ing.

Ook ik zou dit heeeel graag willen weten. Ik heb ook een heel bewegelijk kindje dat zich niks aan trekt dat de ruime nu krap is. Aan de buitenkant kun je ook alles volgen. Volgens mij krijg ik ook veel harde buiken omdat hij erg bewegelijk is. Zijn kontje duwt hij letterlijk tussen mn borsten in. Indalen.... ho maar. Toch heb ik veel steken onder in tegen het bekken aan. Maar hij ligt nog steeds erg hoog.

Groetjes, Ris 36+2

helaas blijven ze tot het einde. maar omdat de ruimte steeds kleiner werd, werden ze bij mij minder hard..... ik heb uiteindelijk wel een paar weken met en gekneusde rib rond gelopen....

Nee, genieten lukt echt niet meer (helaas) Ik heb teveel mankementen in deze zwangerschap en voel me zo ellendig dat genieten echt niet meer lukt. Het klinkt voor n ander miss heel raar wat ik nu zal zeggen (en miss herkennen een paar andere dit wel..) maar ik zal zoooooooo blij zijn als ze uit mijn buik is!!

Gr. Ing.

O dat herken ik enorm ik geniet ook totaal niet meer. Ik heb geen lucht meer kan in de avond niet meer eten dat gooi ik er weer uit en indalen ho maar!
Ik wil mijn leven weer terug maar goed zit bijna op 33 weken dus het gaat nu wel wat opschieten

Succes allemaal
Lies

Terug
Bovenaan