Is het normaal dat mijn borsten zo hard groeien????

Hoi,

Ik ben pas 5 weken zwanger, maar mijn borsten zijn al twee cups groter geworden. Kon wel huilen toen ik gisteren maat E (zwangerschaps-bh)aan het passen was... Is dit normaal? Hoeveel cups groeien ze normaal gesproken en tot periode?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Astrid
 
Hoi Astrid

In mijn zwangerschap zijn mijn borsten 1 cup groter gegroeid.
Hoeveel verschilt denk ik per persoon en tot welke periode het was bij mij ook in de eerste drie maanden en daarna niet meer.

Groeten Irene
 
Hoi, ik denk dat het per persoon verschilt. Bij mij zijn ze nauwelijks gegroeid, krap 1 cup groter. Het echte groeien schijnt ook vaak pas te komen als je borstvoeding geeft (heb ik alleen van horen zeggen hoor, weet er zelf niets van). Succes ermee, hopelijk stoppen ze hierna met groeien...
 
Tja, leef er maar mee, ik heb ook een la vol prachtige BH's die ik al lang niet meer aan kan. Bij mij groeide het van D naar F. Bij de borstvoeding blijven ze in het begin ook nog zo groot en worden na een tijdje iets kleiner, maar als je de oude maat terug wil kan dat pas na de borstvoeding, (als het al gebeurt).
Groetjes
 
Hoi,

Het verschilt echt per persoon denk ik. Ik heb van mezelf cup E en er is tot nog toe (12,5 wk) gelukkig vrijwel niets bij. Een nichtje van mij met een flinke boezem (F ofzo) kreeg er tijdens haar zwangerschap nog eens twee maten bij....

Sterkte!

Gea

p.s. Ook in grotere cups hebben ze bij speciaalzaken mooie BH's. De prijs is meestal wel iets anders.
 
Ik ben nu 34 wk en ging van c naar dd of e (ligt aan model en merk). Ik ben er ook helemaal niet blij mee want ze hangen ontzettend, maarja, ik draag al stevige bh's dus wat kan ik anders nog doen. Ik ben zeer benieuwd hoe mij borsten er straks na het borstvoeden uitzien, maar ik vrees het ergste. Maarja, hoort erbij.

groetjs, Jane

 
Terug
Bovenaan