is het normaal dat na 10 weken de misselijkheid minder wordt?

Hallo,
Hier weer zo'n neurotische vraag van mij . Ik ben nu 10 weken zwanger en merk dat ik wat minder misselijk ben. Bij vlagen is het nog wel aanwezig, maar niet meer zo hevig als voorheen. Is dit normaal?
Ben benieuwd wanneer bij jullie de misselijkheid verminderde.

Groetjes MG.

Hoi MG,

Toen ik 2 jaar geleden zwanger was van ons zoontje Tijs begonnen bij mij vanaf de 10 weken de misselijkheid en de vermoeidheid ook af te nemen. Ik was echt bang dat het niet goed zat, omdat je hoort dat de klachten gemiddeld tussen de 12 en 14 weken minder gaan worden.
Maar niets was minder waar, alles was prima in orde. Ook bij deze zwangerschap begonnen de misselijkheid en vermoeidheid vanaf 10 weken minder te worden. Ik maak me er nu dan ook niet druk om. Heb absoluut het gevoel dat het allemaal wel goed zit.

Ik hoop dat ik wat zorgen heb kunnen wegnemen bij je.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi,

Bij mij is de misselijkheid  ook nagenoeg over gegaan na 10/11 weken, maar ik weet zeker dat alles nog goed zit (heb vandaag een echo gehad). Ik zou me er dus geen zorgen om maken.

Groeten, Ruby (12w2d)

Hoi Ruby en Leeuwtje,
Bedankt voor jullie reacties. Zeker wel een geruststelling voor mij. Ik kan aan mijn borsten ook nog goed voelen dat ik zwanger ben. De misselijkheid verschijnt nu met vlagen en eigenlijk is dat ook wel een stuk beter te doen dan de hele dag door misselijk zijn. Ik zal proberen er maar gewoon van te genieten dat ik me nu beter voel!
Groetjes!

Ik heb eigenlijk ook maar 3 weken last gehad van misselijkheid. Nu bijna niet meer.(10 weken).

Vermoeidheid is er nog wel, maar dat zal nog wel even blijven. Heb het gewoon erg druk.

gr Linda

Ik had hetzelfde, lekker van genieten zou ik zeggen. Al moet ik eerlijk zeggen dat het nu met 13,5 week weer een beetje terugkomt, zullen wel hormoongolven zijn denk ik.

hoi mg1982,

ik was bij mijn eerste zwangerschap vanaf dag 1 misselijk en wist dus ook gelijk dat ik zwanger was.
ik ben nu zwanger van de tweede en ben nog geen dag misselijk geweest, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en niet misselijk dacht ik dat het tussen mijn oren zat en dat ik schijn zwanger was ofzo.
tot mijn eerste echo heb ik ook echt getweifeld aan mijn zwangerschap en bij mijn eerste echo bleek dat ik zelfs al 10 w en2 d zwanger was.

geen enkele zwangerschap is het zelfde ik heb ook verhalen gehoord van vrouwen die 9 maanden lang ziek en misselijk zijn geweest dus dat het nu al afzwakt is alleen maar fijn voor jouw en de baby kan je weer eten wat je wilt en ook genieten van je zwangerschap als je misselijk bent doe je dat toch minder om dat je je beroerd voelt.

dus geniet ervan
groetjes tineke

met 15 weken nog steeds last van misselijkheid - niet fijn. Kan ook niet lang de tandenborstel in mijn mond houden zonder te moeten overgeven.  Irritant en zeker  omdat ik  eigenlijk een afspraak moet maken bij de tandaarts. Hopelijk lukt dat over  een maand of zo

Mor 74    

Terug
Bovenaan