Hoi Anita,
bij mij was dat ook zo na die miskraam, het is nu 4 weken geleden en nog maar net sinds vorige week doen mijn borsten minder pijn. Bij mij waren ze ook nog steeds een beetje opgezwollen. Dat moe zijn waar jij het over hebt herken ik ook, ik ben nog steed moe. Ik vind het heel rot voor je maar ik denk dat het echt wel een aantal weken duurt voordat je je weer helemaal goed voelt. Volgens mijn arts kunnen de hormonen nog wel een tijdje opspelen. Zou het anders kunnen zijn dat je toch alweer zwanger bent. Kijk bij mij ging het bij bijna 9 weken mis en toen kreeg ik die bloedingen. Ik kon pas na bijna twee weken voor een echo en toen bleek de baarmoeder schoon/leeg. Hij liet mij toen zien dat er alweer een eitje aan het rijpen was. Ik heb een inwendige echo gehad en daar zie je echt veel meer op dan op een gewone. Hij zei toen al dat ik al weer heel snel een eisprong zou krijgen. Het klopt ook wel want afgelopen zaterdag (29 mei)werd ik alweer ongesteld. (mijn bloedingen/stolsels zijn op 5 mei begonnen en hebben tot aan 18 mei geduurd). Volgens de arts kon ik meteen alweer zwanger worden als wij dat wilden. Ik had zoiets van wacht nog maar even omdat ik de miskraam helemaal nog niet heb verwerkt en mijn lichaam nog helemaal in de war is. Ik denk dat je het nog even af moet wachten en anders moet je misschien toch is met je huisarts overleggen. Je weet zeker dat alles uit je baarmoeder weg was, het zou kunnen dat je zwanger was van een tweeling en er eentje is gestorven en er toch nog een vruchtje is blijven zitten. Ik neem wel aan dat ze daar tijdens de echo ook wel naar hebben gekeken, maar je weet maar nooit.Het is ook een nare tijd na een miskraam, dat heb ik ook je bent helemaal in de war emotioneel en lichamelijk. Ik wilde ook niet geloven dat ik niet meer zwanger was ook niet toen de arts het zei tijdens de echo, ik heb wel een aantal malen gevraagt of het zeker was dat er niets meer zat. Ik wens je het allerbeste toe.