is het normaal dat...

hallo dames. 1,5 week geleden heb ik een dag ernstig gevloeid. helderrood bloed. maar geen stolsels of buikpijn. de volgende dag echo gehad en was niks meer op te zien. okay dan is de mk een feit. ik was 4 weken en 6 dagen. maar nu hou ik zere borsten. het wordt eigenlijk alleen maar erger. mijn tepels zitten maat te ptrikken. ik heb een ontzettend zeurdirig gevoel in mijn buik net of ik ongi moet worden.ik jank om het minste of geringste en ben de hele dag moe. ik had me al bij de mk neergelegt en ook een mooi gedichtje voor het kindje gemaakt maar door deze verschijnselen wordt ik harstikke onzeker. ik heb zaterdag maar weer getest en toch weer posi.( niet vet) maar ik geef ook bv wat de test kan beinvloeden.
hoe ging het bij jullie na de mk.
liefs anita

hoi anita
het is zo dat het een poos kan duren voor de hcg sporen volledig uit je bloed zijn (de een zegt 9 weken, de ander zegt na je eerste menstruatie)
het kan dus zijn dat je de hcg uit je zwangerschap meet, maar dat die zwangerschap al niet meer bestaatde zwangerschaps verschijnselen blijven bij sommigen ook nog een tijdje.
In mijn geval ging het anders ik voelde mij juist eerst niet meer zwanger en toen kreeg ik de miskraam,dat kan dus ook.
dat kan natuurlijk te maken hebben met de reden voor het misgaan van de zwangerschap.

sterkte ermee, jeanette

Hoi Anita,

Ik heb een paar weken geleden ook een miskraam gehad . ook ik heb zelfs nog tot twee keer toe een tets gedaan maar totn ik 's middags voor een echo moest was alles er al uit. De arts zei dat de test nog wel wekenlang positief kan blijven . ik was bijna negen weken zwanger en heb ook geen echt grote stolsels verloren, wel heel veel bloed en kleine stosels. Ik heb bijna twee weken heel erg gebloed en alles is nu ongeveer 4 weken geleden maar voel me eigenlijk nog steeds een beetje zwanger. De hormonen zullen nog steeds wel niet helemaal weg zijn. Liefs Anoniem

hallo,
bedankt voor jullie reacties. ik vind het zo vreemd dat mijn borsten zo'n pijn doen en de buikpijn wordt steeds erger. echt zo'n pijn net of dat je ieder moment vreselijk ongi moet worden. dat is toch niet normaal?
groetjes anita.
ps het is nu bijna 2 weken geleden van de bloeding

Hoi Anita,

bij mij was dat ook zo na die miskraam, het is nu 4 weken geleden en nog maar net sinds vorige week doen mijn borsten minder pijn. Bij mij waren ze ook nog steeds een beetje opgezwollen. Dat moe zijn waar jij het over hebt herken ik ook, ik ben nog steed moe. Ik vind het heel rot voor je maar ik denk dat het echt wel een aantal weken duurt voordat je je weer helemaal goed voelt. Volgens mijn arts kunnen de hormonen nog wel een tijdje opspelen. Zou het anders kunnen zijn dat je toch alweer zwanger bent. Kijk bij mij ging het bij bijna 9 weken mis en toen kreeg ik die bloedingen. Ik kon pas na bijna twee weken voor een echo en toen bleek de baarmoeder schoon/leeg. Hij liet mij toen zien dat er alweer een eitje aan het rijpen was. Ik heb een inwendige echo gehad en daar zie je echt veel meer op dan op een gewone. Hij zei toen al dat ik al weer heel snel een eisprong zou krijgen. Het klopt ook wel want afgelopen zaterdag (29 mei)werd ik alweer ongesteld. (mijn bloedingen/stolsels zijn op 5 mei begonnen en hebben tot aan 18 mei geduurd). Volgens de arts kon ik meteen alweer zwanger worden als wij dat wilden. Ik had zoiets van wacht nog maar even omdat ik de miskraam helemaal nog niet heb verwerkt en mijn lichaam nog helemaal in de war is. Ik denk dat je het nog even af moet wachten en anders moet je misschien toch is met je huisarts overleggen. Je weet zeker dat alles uit je baarmoeder weg was, het zou kunnen dat je zwanger was van een tweeling en er eentje is gestorven en er toch nog een vruchtje is blijven zitten. Ik neem wel aan dat ze daar tijdens de echo ook wel naar hebben gekeken, maar je weet maar nooit.Het is ook een nare tijd na een miskraam, dat heb ik ook je bent helemaal in de war emotioneel en lichamelijk. Ik wilde ook niet geloven dat ik niet meer zwanger was ook niet toen de arts het zei tijdens de echo, ik heb wel een aantal malen gevraagt of het zeker was dat er niets meer zat. Ik wens je het allerbeste toe.

Hoi Anita,
Ik hoorde van mijn gyn dat ze er zeker 3 maanden voor uittrekken in het ziekenhuis voor alle hormonen weer normaal zijn en die zere borsten heb ik nu zo'n 6 keer per maand terwijl ik al 2,5 maand geleden een miskraam heb gehad,het is er dus nog steeds en ik voel dat het erg samenhangt met mijn eisprong en ongesteldheid,voor de miskraam had ik nooit last van mijn borsten!
Doe het rustig aan en neem de tijd,veel liefs
Snoopy

Hoi Anita,

Ook ik voelde me na de miskraam ineens veel meer zwanger dan tijdens mijn zwangerschap. Helaas komt dit vaker voor en hoeft dit dus niet te betekenen dat je zwanger bent... Zodra de eerste ongi is geweest gewoon weer klussen dus.

Sterkte!

Ina

Terug
Bovenaan