is het normaal dat....???

Hoi meiden

Heb even een vraag.
Is het normaal dat Je aan het einde van de zwangerschap weer misselijk bent???
( zodra ik wat eet word ik misselijk) vind het erg vervelend dat ik misselijk word zodra ik eet. Heb nu de neiging om niet te eten want dan weet ik zeker dat ik niet misselijk word en niet hoef over te geven.

En dan nog een vraagje.

Is het ook normaal dat Je het ene moment heel erg koud hebt en bewijs van spreken 10 minuten later het zweet Je uit breekt??

Dus is mijn eerste zwangerschap dus heb er nog geen ervaring mee.

Ik hoor graag van jullie.

Liefs debora
Vandaag 38 weken en 2 dagen zwanger en kan jullie zeggen ben het behoorlijk zat aan het worden maar dat zal denk ik komen omdat ik erg weinig slaap ( al
ruim 3 en halve week gemiddeld 4 uur per nacht)

Hoi Debora,

Het misselijk zijn heb ik ook weer last van niet elke ochtend maar af en toe en soms moet ik wel spugen.
Van dat zweten weet ik eigenlijk niet zou natuurlijk goed kunnen want je hormoonhuishouding is wel in de war.
Net als jij slaap ik ook weinig vaak wakker en dan denken te moeten plassen en dan is het drup drup en klaar maar goed het hoort er bij.....
Nog even meid en idd de laatste loodjes wegen het zwaarst s6 er nog even mee.

XXX Chan

De misselijkheid herken ik wel... je maag heeft minder ruimte en kan volgens mij ook door hormonen komen.
Ik heb het ook vaak warm maar heb het nu af en toe ook wel koud... zal wel aan het weer liggen. Je kan het voor de zekerheid navragen bij je verloskundige. En wel blijven eten, probeer kleine beetjes.. Bij mij viel / valt vette hap beter dan groenten bijvoorbeeld.. Beetje uitproberen denk ik. Succes.

Misselijk ben ik niet, maar kan wel veel minder eten. Als ik te veel eet, ben ik wel beetje beroerd.
Ik herken de zweetaanvallen wel. Erg irritant.
En slapen, tja zit regelmatig midden in de nacht beneden met mijn kopje thee, herhalingen te kijken.
Goede voorbereiding op de komende gebroken nachten.

Hier geen misselijkheid, maar wel sneller vol... Vanavond heerlijk gourmetten met mijn gezinnetje...maar zat al snel vol en dat zit ik eigenlijk nog steeds....
Maar geen zweetaanvallen of slecht slapen hier...ik slaap nog als een marmot, moet wel 1 keer plassen elke nacht, maar slaap nog gewoon verder... Lijkt me echt waardeloos als ik het zo lees bij jullie!
Ik voel mij nog zo goed, dat ik denk dat de kleine voorlopig nog wel blijft zitten...maar ik ben zooo benieuwd!!!
En mijn kids zijn de 24e en de 28e deze maand jarig...dus eigenlijk hoop ik wel dat ons kleintje snel zal komen!!

Succes met de allerlaatste loodjes!!

heej ...
dat warm en koud heb ik ook heel erg .. en misselijk heb ik soms een beetje en heb ik heel me zwangerschap niet gehad ,,, mischien omdat het ook allemaal een beetje tegen je maag aan drukt ! en slapen doe ik ook enorm slecht heb er zelfs 2 nachten voor in het ziekenhuis gelegen kreeg een spuit en een slaap pil om te slapen ... zelfs hier werd ik wakker van !
pfff nog ff meid ,, dit is ook mijn eerste zwangerschap,,, soms is het zo moeilijk die onzekerheid ,,, maar we krijgen er iets moois voor terug ...

sterkte met de laatste loodjes want die zijn het zwaarste natuurlijk

xxx

He hoi,

Ik heb ook wel minder zin in eten. Je buik is immers ook al goed gevuld!! haha;) Maar ik ben niet misselijk.
Ik heb het ene moment ook wel heel warm en een ander moment is het over en is het weer normaal.
Sterkte met de laatste loodjes.

Liefs Karolien

Terug
Bovenaan