is het normaal....

dat de temperaturen zo enorm van dag kunnen verschillen, bij mij begin van de cycles, 36.1,36.2,36.5,36.1,36.7,36.4, wanneer weet ik dat mijn eisprong is, als ie ruim boven de 36.7 uitkomt?

En kan het zijn dat je bij een onregelmatig cycles je eisprong aan het begin van je cycles kan krijgen?

Hoop op reacties.
groetjes
diana

Hoi, meet je wel op het zelfde tijdstip, op dezelfde manier? Dan is het in elk geval niet binnen 10 dagen na je 1e dag van je ongi. Daarna zijn verhoogde temperaturen hoopgevend.

Je eisprong vnd plaats net voordat je temperatuur stijgt, langzaam maar zeker breekt de onvruchtbare periode aan en de temperatuur blijft 2 weken hoog tot net voor de menstruatie gaat ie weer omlaag, word je dan niet ongi en de temperatuur blijft hoog dan ben je waarschijnlijk zwanger. Een test kan uitsluitsel geven na je NOD.

Je eisprong vindt altijd plaats 2 weken voor je volgende menstruatie, bij een onregelmatige cyclus is dat moeilijk te peilen. Een aantal cyclussen de temperatuur blijven meten geeft je misschien meer zicht wanneer jouw eisprong ongeveer plaatsvindt, maar het blijft dan moeilijk te bepalen, gewoon omdat ie erg onregelmatig is.

Trouwens het is inderdaad het beste wanneer je steeds net voordat je opstaat rond dezelfde tijd in bed temperatuurt..succes ermee

Je temperatuutd elke dag op de zelfde tijd en nog voor je opstaat je basaaltemperatuur krijg je eerst een lichte daling en daarna een stijging van minstens 0.6 dan is de kans groot dat 36.1/36.7 je eisprong geweest is .

dus, tijd voor wat geklus,veel plezier

jeanette

Terug
Bovenaan