is het normaal

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje ik ben nu 4weken en 6dgn zwanger,en normaal woog ik 61 kilo en nu 59.5 is dat normaal ?

groetjes

ps ik eet echt veel de laatste tijd meer als normaal heb veel honger

hoi,

ik zou me als ik jou was niet te veel zorgen maken om je gewicht, zeker niet die eerste periode.
Het kindje in je neemt gewoon wat hij/zij nodig heeft en zal dus misschien jouw reserves aanspreken. Als jij gewoon gezond en gevarieerd eet is er geen reden om je zorgen te maken.

Ik ben zelf de eerste tijd zelfs afgevallen onder andere door de misselijkheid. Maar als je zorgt dat je genoeg bouwstoffen binnen krijgt is er geen reden tot onrust. Onze kleine meid ligt prima op schema wat gewicht en lengte betreft en is dus niets tekort gekomen.

Succes.

Tamar
37,4 wkn

okej bedankt ja ik eet gezond en alles dus komt goed dan

hij/zij eet me gewoon helemaal leeg

hoi hoi,

ik ben in de eerste weken 3 kilo afgevallen, 58 kilo.
ik ben nu 9 weken en weer terug op mijn oude gewicht, 61 kilo.
hoef je je echt geen zorgen om te maken, komt vanzelf weer goed.
als je maar niet super veel braakt, dan moet je wel contact met de huisarts opnemen.

groetjes kwinty.

tnx nee braak helemaal niet gelukkig maar het zal wel goed zijn mn buikje groeit al wel lijkt het kan dit???

gr

Is het je eerste? Dan lijkt het me erg snel. Bij mijn eerste werd het met 20 weken pas zichtbaar.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde, gelukkig.
Ik wist met 6 weken nog niet eens dat ik zwanger was!
Sil

eej sill

nee eigenlijk mn 2e heb vorig jaar bij 12weken een miskraam gehad en had toen ook vrij snel een buikje nu vraag ik me wel eens af ben ik niej al langer maar ja is afwachten tot mn echo

Terug
Bovenaan