is het nu al begonnen?

Haihai

Sinds gisteren krijg ik op juist die momenten dat het niet de bedoeling is toch een enorme lach van mijn knul!!! Heel vertederend, ik smelt acuut! Maar het is steeds op momenten dat ik hem bijvoorbeeld naar bed wil brengen. Dan laat ik hem juist met rust, prikkel hem niet te veel. En nou gaat hij me met die uitdagende ogen aan zitten kijken en als ik terug kijk, komt er een lach van oor tot oor!
Is 9,5 week niet wat vroeg hiervoor? Tja, baby's ontwikkelen zich niet steeds volgens het boekje. Ook de mijne niet.

Rosanne, trotse mama van Loek

Leuk he! Er niets mooiers dan een big smile te krijgen van je eigen kind! Evi lachte voor het eerst toen 5/6 weken was. En sinds die tijd lacht ze elke dag lijkt wel steeds meer. Nu weet ik ook   waardoor ze gaat lachen, tegen kietelen kan ze niet en gekke geluidjes vind zij altijd wel een lach waard.
Dat is genieten he!!

groetjes Sonja

Hihihihi, Sonja, ik denk dat het probleem juist is dat Rosanne op de verkeerde momenten smelt! Esther doet dat ook. Wil je haar op bed leggen, gaat ze onwijs zitten lachen en van die lieve geluidjes zitten maken. Ik aai haar dan maar even over haar bol en geef haar een zoen, maar ga er verder niet op in. Weet ze toch dat ik het gezien heb en haar lief vind, maar dan prikkel ik haar niet teveel. Zolang je niet al te druk en enthousiast bent, kan dat best, toch?
Overigens geloof ik dat kindjes van deze leeftijd veel meer begrijpen dan veel boekjes zeggen, hoor. Ze proberen ons niet bewust te manipuleren, maar ze hebben best wel door dat als zij lachen, jij ook lacht. En da's veel leuker dan slapen...

Groetjes,

Eveline

Femke gaf haar eerste lach toen ze 4 weken oud was. Heel vertederend. Zij lacht ook wanneer het haar uitkomt. Ook als ik haar wil laten spalen. Ik merk wel dat ze steeds lacht als papa met haar praat en kroelt. een papa's kindje?
gr linda

Terug
Bovenaan