Is het nu dan zo ver?

<p style="text-align: center;">Hallo allemaal,</p><p>27februari is mijn laatste menstruatie geweest en dus ook niet verder gegaan met de pil , nu heb ik volgens een app mijn ovulatie afgelopen donderdag gehad maar ik heb nu al dat het allemaal rommeld onder jn me buik en wat hoofdpijn af en toe kan dit al een teken zijn dat het in gang gezet is soms heb ik ook al een opgeblazen gevoel verder niet misselijk maar dat had ik bij de eerste ook niet wat denken jullie? </p>

Als je pas net gestopt bent met de pil, is een app om je cyclus te meten niet echt betrouwbaar. Sommigen moeten flink 'ontpillen'. Betekent niet dat je niet zwanger kan raken meteen hoor, dat bedoel ik niet. Maar voor kwalen lijkt t me ook wat vroeg..

Ja klopt dat lijkt mij ook want deze week zou pas me innesteling plaats vinden .. bij de eerste was ik meteen zwanger ik had de pilstrip helemaal afgeslikt en in een " stopweek" gestopt zodat ik dan wist waar ik in me cyclus zat ik weet dst dat nu jiet hetzelfde hoeft te zijn we wachten gewoon af

Je innesteling plaats vinden ? 
Zoals al gezegd word hierboven  zou ik niet van de app uitgaan maar evt ovulatie testen gebruiken dat is wat betrouwbaarder vooral omdat die pas net bent gestopt met de pil 

Als je bevrucht ben komt daarna toch pas een innesteling vanaf dat moment ben je pas "echt " zwanger ..
bij me eerste had ik het ook zonder ovulatie testen gedaan ik had toen okk me strip afgemaakt en na me stopweek er niet meer mee begonnen en was toen ook meteen zwanger geraakt ik wacht af einde van de maand weet ik meer en dan zie ik wel ik wil het ook niet te geforceerd doen 

Terug
Bovenaan