is het nu raak of niet???

hallo allemaal,

Hopelijk kan iemand mij op deze vraag een antwoord geven want wordt een beetje gek van onzekerheid.

Even kort hoe en wat:
vanaf december 2005 kinderwens, bij Gyn geweest en blijkt geen eisprong, dus aan de clomid. en ja hoor eisprong is er weer (joepie)

vorige week dinsdag (29-5) dag 15 van m'n cyclus, een samenlevingstest gehad. gyn kon weinig omdat ei nog niet was gesprongen die dag. wel gaf zij bij inwendige echo aan 2 grote eiblaasjes te zien waar, zoals zij zei, rijpe eitjes zaten. Dus 7 dagen flink geklust.

maandag is mijn NOD bij cyclus van 27 dagen. nu heb ik sinds een dag of 2/3 zeer pijnlijke borsten en zijn mijn tepels pijnlijk als ik ze aanraak. opgezette buik, pijn in me rug enz. begin echt vermoeden te krijgen dat het eindelijk raak is.

Maar nu komt het (sorry voor de details) gisteren kreeg ik (zoals elke cyclus) bruinverlies. begint met een slijmpropje, daarna alleen bij afvegen. Gisteren verkleurde het iets naar rood, met wat draderig spul. vanmorgen beetje vloeibaar rood en nu bijna nihil.

mijn vraag is nu: wat kan ik doen, kan ik al testen???? ben ik gewoon aan mijn RD toe??? Ben ik toch zwanger (zoals mijn hoofd zegt) ik weet het niet, hoop dat iemand het kent.

Sorry voor het lange verhaal, maar ben ff heel onzeker. en bij vlagen beetje huilerig om alles.

Hoop dat iedereen hier snel een roze wolk ondergeschoven krijgt

Liefs Sylvia

hoi,
ik herken dat bruinige slijm, dat heb ik ook vlak voor mijn menstruatie. Volgens mijn vriend had ik het ook in de maand dat ik zwanger was (mk) maar ik weet dat echt niet meer.
Omdat er ook rodere afscheiding bij zat, zou het ook de innestelling geweest kunnen zijn.
Het is alweer een paar dagen geleden dat je je bericht erop gezet hebt, weet je inmiddels al meer? Ik zou er anders toch maar een testje tegenaan gooien, dan heb je in ieder geval meer zekerheid,

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan