Is het toch maar mooi woensdag geworden.... (update Meike)

Gek hè, de wereld is toch door gegaan. Nee hoor grapje, ben blij dat het woensdag is.

Gister heeft het ontzettend lekker gesneeuwd op het ieland dus het was prachtig maar ja, 1145 met de boot en dan hopen dat het aan de wal beter is omdat we om 1350 bij de kno moetsen zijn..

Gelukkig zijn de oren van Meike goed en papa had de eer om de buisjes te bekijken (ik zat in de houdgreep met Meike). Dus alles goed en mooi dus alleen maar bellen als er onsteking is of een loopoor.

Bij de kinderarts was ik wat dubbel in mijn gevoel. Bang om naar huis gestuurd te worden van "het goeie weer komt eraan, bel maar als er iets is" want zo ging het vorig jaar rond deze tijd.
Gedeeltelijk zei ze dat wel maar ze vertelde ook dat er een groot bloedonderzoek gedaan moet worden.

Meike is nl 11 kilo en 82 cm en zo zijn er nog een paar aanwijzingen die op achterstand kunnen duiden.

Dus 3 buisjes en afwachten maar...

Zo dat was het weer..

Liefs van ons

Was wel erg kort van stof; het onderzoek moet aantonen dat ze een afweerstoornis heeft. Ze zal dan voor het najaar en de winter medicijnen krijgen die haar bloed aanvult en zo de "beestjes" te lijf kan gaan.

Voor de ka is het wel duidelijk maar je moet natuurlijk onderzoeken. Omdat het zo'n duur onderzoek is hebben ze vorig jaar maar een klein onderzoek gedaan en dat wees weinig uit.

Ze zal in de loop van de jaren er overheen groeien dus niks blijvends, als ze die stoornis heeft hè want dat willen wij natuurlijk wel zwart/wit hebben. Maar eigenlijk is het wel goed om een naam/label te hebben zodat de drempel laag is om iets voor te schrijven.

Dat maakt het allemaal wat makkelijker en hoeft ze niet iedere winter zo te kwakkelen en ziek te zijn.

Liefs
Renske

Hoi Renske,

Ben blij te horen dat er nu eindelijk een goed onderzoek gedaan wordt. Dat mag ook wel na al die tijd. En de uitslag brengt hopelijk duidelijkheid, want inderdaad een naam voor het beestje maakt het leven al een stuk beter. Zonder dat blijft de twijfel bestaan.

Ik duim voor jullie dat de uitslag iets kan vertellen en het jullie kan helpen om het meisje lekker de winter door te laten komen.

Je bent en blijft een super mama en ik hoop dat je snel de rust in jezelf kan hervinden.

Liefs Nanda

Je kunt het maar weer gehad hebben! Wel fijn als je nu wat duidelijkheid gaat krijgen en dat je weet hoe Meike verder geholpen kan worden. Hopelijk groeit ze er snel overheen als dat inderdaad kan.
Groetjes Laura

Eindelijk wordt er nu eens gericht onzoek gedaan, werd tijd!!

Hopelijk binnenkort goed en duidelijk nieuws...

Ik ga voor jullie duimen!!!

Esmé mv Kay en ???

Lieve rens

Ben blij te horen dat er nu echt serieus onderzoeken worden gedaan. Je meisje heeft het zwaar genoeg gehad, en jullie daarmee ook!

Sterkte met alles en keep on smiling!

Take care
Susan

Terug
Bovenaan