Is het waar?

A

Anoniem

Guest
Ik heb wat vraagjes over het merken aan je lichaam dat je mogelijk zwanger kunt zijn/bent.
Kun je echt al heel snel pandenpijn voelen, kun je je al snel misselijk voelen?

Ik heb a.s. dinsdag mijn NOD maar heb toch wel heel rare klachten en kwaaltjes de laatste week.

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

MM

Hello MM
het schijnt dat je vanaf het moment van conceptie al misselijk kan worden dus het kan wel!!! bandenpijn is ook al zo vroeg in de zwangerschap mogelijk!!
Succes en sterkte,

Hoi MM
Als je meer wil weten over de verschijnselen van zwangerschap, op www.babybrabbel.org staat in de linker kolom een kalender die van week tot week angeeft wat de verschijnselen zijn.

Succes, Sas

Ik had een aantal dagen voor mijn NOD al diversen ( welkome ) klachten. Dacht dat het was omdat ik al een kindje heb.

hoi

ik heb ook al een par dgn verschijnselen,misselijk,krampjes,moeheid,maar moet nog tot 25-7 wachten

ik heb dit ook gehad... bij mij was het helaas na 2 weken overtijd toch gekomen.. ben er alleen nog niet achter of t toch zo geweest is of dat het een x overtijd was wat ik normaal nooit ben..
hoop voor jouw dat bij jouw raak is en ook zo blijft dan:)

ik ben ook al de hele week moe, vanaf een week na conceptie...
Krijg niet bijgeslapen. En dat is dan ook het enige.
Overigens heb ik nog steeds geen duidelijke zwangerschapstest gehad.
Zie mijn andere topic.

Misscelijkheid kan idd al vanaf conceptie.

Succes met de laatste loodjes.

@maris: tot 25-7????

Ik heb ook al last van mogelijke kwaaltjes, zoals misselijk, bandenpijn(denk ik), erg moe en duizelig. Dit alles sinds een week

Terug
Bovenaan